Autsss!!!loppuu heti kun saan tän kaktuksen pois perseestä
Se on siellä poikittain
Autsss!!!loppuu heti kun saan tän kaktuksen pois perseestä
Se on siellä poikittain
luin äsken onko että oonkoet enkä ole väittänytkään
mutta se pa*ka on vääntänyt
harmaiden homma siis jatkuu kun vellihousu haluaa vääntää velliä, sopii meille
huomasin ja korjasinTarkoitin ruutista. Mä jatkan harmaiden viestien ilmoittamista.
Joskus on kiusannut. Eivät bannaa asiattomia harmaita.Kiusaako palstan yp teitä ketään?
ruutis on ypKiusaako palstan yp teitä ketään?
uuh, nyt jöpöttää niin että tappi näkyy kuuhun asti.
Poistavat jos on ilkeä viesti.huomasin ja korjasin
ja kiitti infosta
mä alan sit poistaa kanssa ruutiksen ja sun
Herttinen sentään, johan tässä kutisee omatkin paikat pelkästä ajatuksesta...siis kauhustaHiekkapaperia sen olla pitää.
Miksi ne mua k. usaa koko ajan?Joskus on kusannut. Eivät bannaa asiattomia harmaita.
rap ort oituala vaan jos se -sun pi-mpe-roa
En tiiä. Jos joku on ilmoittanut sun viestit asiattomaksi?Miksi ne mua k. usaa koko ajan?
Mitääh?Mun patukassa tuntuu ikävältä jos on liikaa kitkaa.
Jotkut käyttää oliivi tai rypsiräpsiöljyäNii mutta liukkari tulee kalliiks.
10kg purkki Tummelia maksaa 49,90€ ja riittää loppuiäksi
ei ole tyyristä
Mutta eihän tuossa aloituksessani ole mitään asiatonta, haluan vain että mulla on samanlainen oikeus aloittaa normaaleja ketjuja. eikai ne nyt poista normaaleja viestejä vain siksi että joku ilmoittaa sen kiusatakseen..En tiiä. Jos joku on ilmoittanut sun viestit asiattomaksi?
Eihän sitä saa vaginaan laittaaJotkut käyttää oliivi tai rypsiräpsiöljyä
Hyi...oliiviöljy haisee muutenki pahalle (vaik käytän sitä ruuanlaitossa), sit ku se eltaantuu pinpussa...Jotkut käyttää oliivi tai rypsiräpsiöljyä
Illuminaati = ''NE''Emmää tiedä millon NE rysähtää.
Suomennos.
Menkat= "ne"
Vaihdevuodet=NE.
no ei tod mitään oliiviöljyä PilluunHyi...oliiviöljy haisee muutenki pahalle (vaik käytän sitä ruuanlaitossa), sit ku se eltaantuu pinpussa...
Nii. Illuminaatit kuitenki hokee kaapurituaaleissaan latinaa "meno paussi...meno paussi..."Illuminaati = ''NE''
Onko ruutis vääntänyt sun viestejä? Kyllä mä sanon ruutikselle jos haluan avata sille reiteni.
jään kuolaamaan.
Jep, turha poistaa koko ketjua.Mutta eihän tuossa aloituksessani ole mitään asiatonta, haluan vain että mulla on samanlainen oikeus aloittaa normaaleja ketjuja. eikai ne nyt poista normaaleja viestejä vain siksi että joku ilmoittaa sen kiusatakseen..
Tuo matkija on asia erikseen, poistaisivat vain sen viestit.
No ohan se, sellanen väärin ymmärretty vänkyräruutis on ihana pikku ukkeli.