Onko teillä paljonki kulunut rahaa kuukaudessa siihen?Nii mutta liukkari tulee kalliiks.
Onko teillä paljonki kulunut rahaa kuukaudessa siihen?Nii mutta liukkari tulee kalliiks.
Ei yhtään ku ei oo tarvint.Onko teillä paljonki kulunut rahaa kuukaudessa siihen?
Mistä tiedät tuleeko kalliiksi?Ei yhtään ku ei oo tarvint.
10kg purkki Tummelia maksaa 49,90€ ja riittää loppuiäksiNii mutta liukkari tulee kalliiks.
En oo katellu hintoja. Mut kai se kalliiks tulee jos paljon paukuttaa menemään!Mistä tiedät tuleeko kalliiksi?
Kiitos, muistan tuon reilun 10 vuoden päästä.10kg purkki Tummelia maksaa 49,90€ ja riittää loppuiäksi
ei ole tyyristä
Jos on joka viikko käytössä niin riittää ainakin n. 2 kuukaudeksi. Putkilo maksaa alle 12e.En oo katellu hintoja. Mut kai se kalliiks tulee jos paljon paukuttaa menemään!
No se kuulema tuliski tarpeeseen. *heittää pullon liukkaria*just nii
ruutista pitäis vähän kätellä munalle
mr ehco on onnenpoika kun on vielä 10v eukkosa vaihevuosiinKiitos, muistan tuon reilun 10 vuoden päästä.
Nyt vaihdan muihin aiheisiin....
Jahas, kiitos. Asiantuntijalausuntoja tulee nyt monelta suunnalta!Jos on joka viikko käytössä niin riittää ainakin n. 2 kuukaudeksi. Putkilo maksaa alle 12e.
eli noin euron per panoJos on joka viikko käytössä niin riittää ainakin n. 2 kuukaudeksi. Putkilo maksaa alle 12e.
Noo onhan sitä 2. kierros olemassa kun ensin päivän paineet on purettu.
Emmää tiedä millon NE rysähtää.mr ehco on onnenpoika kun on vielä 10v eukkosa vaihevuosiin
Voitko lopettaa tuon? Ei ole kivaa.hyvä idea antaa minulle kunnolla tu rpaan, koska tunnustan että olen si kamainen pe tturi
Taitaa riittää n. 4 kertaa viikossa parin kk ajan.eli noin euron per pano
ei paha
aikaa gauhee mikä panemisen rytke, nooh sillonhan kertalaakin hinta jää vielä paljo alemmasTaitaa riittää n. 4 kertaa viikossa parin kk ajan.
loppuu heti kun tän vääntämistouhun alottaja ruutis lopettaaVoitko lopettaa tuon? Ei ole kivaa.
Onko ruutis vääntänyt sun viestejä? Kyllä mä sanon ruutikselle jos mua haittaa mun viestien ronklaamiset.loppuu heti kun tän vääntämistouhun alottaja ruutis lopettaa
sano sille
jään kuulolleOnko vääntänyt sun viestejä? Kyllä mä sanon ruutikselle jos haluan avata sille reiteni.
et enkä ole väittänytkäänOnko vääntänyt sun viestejä? Kyllä mä sanon ruutikselle jos mua haittaa mun viestien ronklaamiset.
Tarkoitin ruutista. Mä jatkan harmaiden viestien ilmoittamista.et enkä ole väittänytkään
mutta se pa*ka on vääntänyt
harmaiden homma siis jatkuu kun vellihousu haluaa vääntää velliä, sopii meille