Ja öitä sinnekin ja mukavaa matkaa!Öitä!
Samoin teen mä.
Ja öitä sinnekin ja mukavaa matkaa!Öitä!
Samoin teen mä.
Rättis,. kyllä niitä on, jos osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Minullakin on jo alustavasti sovittuna kalareissu ensi kesälle yhden tuota kuvassa olevaa paremman näköisen kanssa.Aloitan ensi kesänä uuden harrastuksen eli siis kalastuksen jos joki varressa on tuollaisia perho kala naisia jos perho kala naisia ei löydy joki varresta niin aloitan toisen harrastuksen eli kaljastuksen
Mulla on Saarioisen kinkku mikropitsa, se on paras
Juuri näinMulla on Saarioisen kinkku mikropitsa, se on parasta roskiksessa
Mulla on Saarioisen kinkku mikropitsa, se on paras
Koko köökki haisee, jos toi yksi lämmittää sellasen mikrossa...
Voit nähdä unta kanarialinnuista?Öitä!
Samoin teen mä.
Nyt nukkumaan! Sua odotetaan innolla sängyssä....tuli vielä mieleen.
Mistä siinä domina-seksissä/SM:ssä rankaistaan? Outoo lähestyä kumppania heti rankaisumielessä.
*ruoska viuhuu*
"Tää oli siitä kun et vieny roskia ja tankannu autoa!"
"Ja tämä siitä ku et tullu anoppis synttäreille!"
....tuli vielä mieleen.
Mistä siinä domina-seksissä/SM:ssä rankaistaan? Outoo lähestyä kumppania heti rankaisumielessä.
*ruoska viuhuu*
Voin mä tuolta koivunvitsan hakea, mut mä varmaan nauraisin jos mun pitäs piiskata mun miehen pyllyä.Ota ruoska käteen niin tiedät
no prkl ku täällä ei voi välillä selkokielellä vastata ja lainataMitä helekattia?
Koska Echo haluaa olla trendien harjalla, kannattaa hänen hankkia Amazonin Echo Dominatrix-varusteltuna.....tuli vielä mieleen.
*ruoska viuhuu*
Onko Ellu valvonut taas
epäilen samaaOnko Ellu valvonut taas
Jepepäilen samaa
Ei kun heräsin ja totesin jättäneeni koneen koko yöksi auki...nukahin eilen televisioo katsellessaOnko Ellu valvonut taas
epäilen samaa
Ei välttämättä mistään. Kahdenpuolinen sopimushan sm-sessio on. Riippuu siis siitä, mistä alistuva nautintonsa saa. Joku pelkästä kivusta. Toinen siitä että nolottaa. Kolmas nauttii siitä ettei voi itse päättää mitään. Ja neljäs vastaanpanemisen tunteesta. Ja syitä löytyy kymmeniä lisää.......tuli vielä mieleen.
*ruoska viuhuu*