vierailija
Kolme pippeliä, yks suuhun, toinen tuhkaluukkuun ja kolmas visva-aukkoon Kohta se on lähettävä sutenöörin kanssa ulos tukitoimena heittää ilmanen varvi!
Kolme pippeliä, yks suuhun, toinen tuhkaluukkuun ja kolmas visva-aukkoon Kohta se on lähettävä sutenöörin kanssa ulos tukitoimena heittää ilmanen varvi!
Mee tutuu!Ei hitto mä kuolen.
Joo oon väsyny.
Juu niin teen. Käyn heittää vaan eka sen tukitoimivarvin.Mee tutuu!
Tämähän on nyt aivan liikaa.
Kyllä toinenkin poliisi tarvitaan.yhdys sana virhe poliisin tehtävä on jo varattu alakoomalle, ei tarvita toista
Tunge vittuuu päähäsTämähän on nyt aivan liikaa.
Kiitoksia, ihan mahtava kappale ja semmosta
Oletko samalla myös aimo miesi?Olen jo aika poika
Kyllä toinenkin poliisi tarvitaan.
Kyllä mä voin tuurata alakoomaa, Kanatassahan on eri aikavyöhykekin joten A.nipottaa sillon ku mä otan kauneusunia.
On tärkeää kirjottaa oikein. Muutenhan ruokapöydässä ois maksa ja laatikko, tai kokonainen karjala ja paisti.
Kyllä toinenkin poliisi tarvitaan.
Kyllä mä voin tuurata Alakoomaa, Kanatassahan on eri aikavyöhykekin joten A.nipottaa sillon ku mä otan kauneusunia.
On tärkeää kirjottaa oikein. Muutenhan ruokapöydässä ois maksa ja laatikko, tai kokonainen karjala ja paisti.
Yhdys sana virheet aikaansaavat someraivoa: "Kivitalo ja olkalaukku pitäisi edes osata"
Niinkuin vai niin kuin, suomen kieli vai suomenkieli, päin vastoin vai päinvastoin? Yhdyssanat ovat vaikeita. Etenkin sosiaalinen media vilisee yhdys sana virheitä. Siis yhdyssanavirheitä.
Jat kuu
https://yle.fi/uutiset/3-9755268
Naudan otsasta en oo koskaan kuullukaan. Mahtaa olla maukastaTiedättekö miltä haisee kuivattu härän pippeli?
Koira syö sitä tossa lattialla ja melkein yhtä pahalle haisee kuin naudan otsa! Haju on sanoinkuvaamaton!
EtSaanko minä vastata?
No hiljaisuus on myöntymisen merkki.
Eli verrataan tätä hommaa tikanheittoon. Napakymppiin osuu näppäristi, kun tikkataulu on seinällä, mutta irroita tikkataulun yläosaa 45 astetta seinästä ja tikkataulun alaosa koskee edelleen seinään. Enää et pääse osumaan napakymppiin helposti.
Piti sitte pilata tottuurella satu häh mitäh täh?Ei kun nuo on olemassa. Etu tai taka. Ei ole keskipimppaa.
Täytyykö tämä asia hahmotella paperille?
Sole ko sakset auki tai tullee kylykeen reikä!Piti sitte pilata tottuurella satu häh mitäh täh?
HävytöntäKyllä jos piuha sopii _mun_ reikään.
Tiijethän jo mitä hahmottelet sinne talouspaperille..Täytyykö tämä asia hahmotella paperille?
Hei hävytön. Mun tapaaminen peruuntui ja siirtyi ensi viikkoon, joten toivottavasti et ehtinyt kakkua leipoa ja pöytää kattaa valmiiksiHävytöntä
Siis onko takapimppa aanus?Jos on tottunut takapimppaan ja sit tulee uusi kokemus niin voiko vahingossa mennä väärän lokeroon?
Rapatessa roiskuu. Tosin ei roisku tuolla tavoin, kun ei ole aivan amatööri.Jos on tottunut takapimppaan ja sit tulee uusi kokemus niin voiko vahingossa mennä väärän lokeroon?
Urbaanista sanakirjasta:Siis onko takapimppa aanus?