Tuo ei ollu urbaaneista misthän, ite keksit.Urbaanista sanakirjasta:
Naisella on niin koholla, ylös nuossut takamus, että kun hän seisoo alasti, niin hänen sukupuolielimensä näkyy kokonaan myös takaapäin.
Katso! Tuolla on varmaan takavittu.
Tuo ei ollu urbaaneista misthän, ite keksit.Urbaanista sanakirjasta:
Naisella on niin koholla, ylös nuossut takamus, että kun hän seisoo alasti, niin hänen sukupuolielimensä näkyy kokonaan myös takaapäin.
Katso! Tuolla on varmaan takavittu.
Oletko samalla myös aimo miesi?
*liikaa joululauluja veivannu*
Jep. Voidaan varmaan jo vaihtaa aihetta
Epäonnistuit siis siinäkinHyvää yötä nussipussit, nähkää unta mun valtikasta
Viestini oli suunnattu siis pääasiassa palstan naisille, pääasiassa
En oo ihan varmaSiis onko takapimppa aanus?
Fixu mies ei roiskiRapatessa roiskuu. Tosin ei roisku tuolla tavoin, kun ei ole aivan amatööri.
Kuinka fiksu mies sie oot?Fixu mies ei roiski
Noh, en kovinkaan fiksu, mutta roiski enKuinka fiksu mies sie oot?
Mitä sitteEi mua.
Ihmettelen vain tuota sun väkisin tunkemista tänne, huomasit varmaan että kukaan ei halua keskustella kanssasi etkä edes osaa keskustella, suollat tänne vain noita teini juttujasi.
Se on noloa.Mitä sitte
Et nii, kaikki muu on valetta.en oo ketään kiusannu, kännissä ja/tai läpällä oon saattanu vähän kronklata
mutta aina hjumorhengessä
Olis ollut, mutta Elena ja ruutis puhuvat ihan asian vierestä.no ny on ollu henkevät keskustelut taka ja eturömpsista
Ettäs kehtaavat. Jonkun pitäisi vähän kuria laittaa Elenaankin. Ruutis lienee jo hukattu tapaus.Olis ollut, mutta Elena ja ruutis puhuvat ihan asian vierestä.
Tiedättekö miltä haisee kuivattu härän pippeli?
Koira syö sitä tossa lattialla ja melkein yhtä pahalle haisee kuin naudan otsa! Haju on sanoinkuvaamaton!
Häh?Ei hitto aloin kuvittelee minkälaista oliskii ku ukko vetäis housut kinttuihin ni siinä roikkuis eloton käpristyny puoli riekaleinen punanen tikku. Sellanen pili täällä lattialla äsken oli.
Et kuitenkaan minulta, Zeuksen ja Heran tyttäreltä.*piiloutuu elenalta*
Eiku SE..Häh?
Koiram pili?
Pikusen piiskata pakaroille ja .. lääh..Ettäs kehtaavat. Jonkun pitäisi vähän kuria laittaa Elenaankin. Ruutis lienee jo hukattu tapaus.
Jopas nytPikusen piiskata pakaroille ja .. lääh..
Eiku krhm. Liikenneturvallisuus on meidän kaikkien asia.
Lääh..
Vastaava idea on hyödynnetty Turussa jo vuosia sitten.Ja jos haluat matkustaa Irakiin niin käy Malmössä. Kätevää!
...Helssinkissä ei ole kyl pisamanaamaisia ja punatukkaisia brittejä...eikä Charlesin hörökorvien heilunnan aiheuttamaa tuulenvirettä...aito tunnelma löytyy vain Lontoosta.
Kuulostat ihan m1eheltä.
Minä olen ystävällinen ja täydennän.Olen viettänyt liikaa aikaa täällä. Olen muuttumassa KalaM1eheksi
Edit: en sentään lisännyt kuvaa!!!