Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
en oo ketään kiusannu, kännissä ja/tai läpällä oon saattanu vähän kronklata

mutta aina hjumorhengessä
SE ON VÄÄRIN EIKÄ OLE HUUMORIA

näin teit muka #kännipäissäs#
-----------------------------------------

Alkuper. oli "lopettakaa typerät ja kielletyt tekstivääristelynne"

sen muokkasit---> "jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia:mad:"

ja vastasit tuohon itsellesi---> se on tietty!

SE ON VÄÄRIN EIKÄ OLE HUUMORIA

näin teit muka #kännipäissäs#

Alkuper. oli "lopettakaa typerät ja kielletyt tekstivääristelynne"

sen muokkasit---> "jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia:mad:"

ja vastasit tuohon itsellesi---> se on tietty!
sulla ei vaan ole kipenettään huumorintajua, muut kyllä osaa ottaa mun vähäset kronklaukset leikinpäältä

Tiedättekö miltä haisee kuivattu härän pippeli?:sick:
Koira syö sitä tossa lattialla ja melkein yhtä pahalle haisee kuin naudan otsa!:sick: Haju on sanoinkuvaamaton!

HUUMORIA EN OO KOSKAAN TAJUNNU!!!

näin tein muka #kännipäissäni#

Alkuper. oli "vääristelkää ja ronklatkaa mua joka puolelta"

sen muokkasit---> "jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia:love:"

ja vastasit tuohon itsellesi---> se on tietty romplaaminen mikä saa seisomaan!
Tämä selvä!:coffee:

Saa lutkuttaa noita pippeleitä ulkona ens kerralla!:sneaky:

Taas ois koululla arviointikeskustelua summuuta.

Esikoinen oli alkanu hurjaks koululla poikain mukana ni piti antaa oikein kunnon nootti!:coffee:
Siitä lähtikin käyntiin yks ilta kunnon keskustelut, lätistiin siis varmaan reilu tunti! Erittäin kehittävää ja voi kun ihanaa, että päästiin yhteisymmärrykseen monista asioista!:love:
On mulla yks melkosen viksu ja hurmaava pieni kiekkopoika (just tää esikoinen mistä taannoin motkotin)!:love: Ja isänsä huumorintajun on periny.(y):LOL:

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Saa lutkuttaa noita pippeleitä ulkona ens kerralla!:sneaky:

Taas ois koululla arviointikeskustelua summuuta.

Esikoinen oli alkanu hurjaks koululla poikain mukana ni piti antaa oikein kunnon nootti!:coffee:
Siitä lähtikin käyntiin yks ilta kunnon keskustelut, lätistiin siis varmaan reilu tunti! Erittäin kehittävää ja voi kun ihanaa, että päästiin yhteisymmärrykseen monista asioista!:love:
On mulla yks melkosen viksu ja hurmaava pieni kiekkopoika (just tää esikoinen mistä taannoin motkotin)!:love: Ja isänsä huumorintajun on periny.(y):LOL:
se huumorintaju on vissiin keeneissä

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kaks pippeliä ja litra vettä. Kohta se on lähettävä karvavauvan kanssa ulos tukitoimena heittää pissit!:rolleyes:
Alko naamaa revityttää, en kai mä ny voi väsyny olla vielä tähän aikaan!:eek:

Yhteistyössä