pois se meistä, ollaan aina siivosti ja ihan hilijaaHyssss nyt. Elekää huutako ja pervoilko ku täällä luetaan vielä ihan pikku hetki kokeisiin.
Paraskipois se meistä, ollaan aina siivosti ja ihan hilijaa
Noniin, nyt voi jatkaa! Olen valmis!pois se meistä, ollaan aina siivosti ja ihan hilijaa
en oo ketään kiusannu, kännissä ja/tai läpällä oon saattanu vähän kronklataParaski
just päivällä kehuit kiusaamisellas
semmosta häätyy testataNoniin, nyt voi jatkaa! Olen valmis!
Aim in löööööv!
Hyvä apajan smetana silli maistuu tattarileivän päällä niiiiin maukkaalta ku ollavvoi!
No sulla alkaa kohta onnen päivät! Eikös oo ihan näillä näppäimillä lu lennätte huitsin vinettoon täältä.
Jos vaan meniskin unille.
Eikä oo säästelty sipulissa!semmosta häätyy testata
on kyllä ihme touhua, paetaan Suomesta parhaimpien talvikelien aikaanNo sulla alkaa kohta onnen päivät! Eikös oo ihan näillä näppäimillä lu lennätte huitsin vinettoon täältä.
SE ON VÄÄRIN EIKÄ OLE HUUMORIAen oo ketään kiusannu, kännissä ja/tai läpällä oon saattanu vähän kronklata
mutta aina hjumorhengessä
sulla ei vaan ole kipenettään huumorintajua, muut kyllä osaa ottaa mun vähäset kronklaukset leikinpäältäSE ON VÄÄRIN EIKÄ OLE HUUMORIA
näin teit muka #kännipäissäs#
-----------------------------------------
Alkuper. oli "lopettakaa typerät ja kielletyt tekstivääristelynne"
sen muokkasit---> "jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia"
ja vastasit tuohon itsellesi---> se on tietty!
kannattas koittaa syöttää ruunaamattoman sonnin piliäTiedättekö miltä haisee kuivattu härän pippeli?
Koira syö sitä tossa lattialla ja melkein yhtä pahalle haisee kuin naudan otsa! Haju on sanoinkuvaamaton!
Tämä selvä!HUUMORIA EN OO KOSKAAN TAJUNNU!!!
näin tein muka #kännipäissäni#
-----------------------------------------
Alkuper. oli "vääristelkää ja ronklatkaa mua joka puolelta"
sen muokkasit---> "jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia"
ja vastasit tuohon itsellesi---> se on tietty romplaaminen mikä saa seisomaan!
no en olis enää halunnu jatkaa tätä kieltämättä jo aika pahaksi äitynyttä kronklausvimmaani mutta kai se on vaan pakko jatkaa ku se saa aikaan erektion (mikä on näillä kympeillä aika yllätys)Tämä selvä!
katotaas sit kuis äijän käysulla ei vaan ole kipenettään huumorintajua, muut kyllä osaa ottaa mun vähäset kronklaukset leikinpäältä
katotaan vaankatotaas sit kuis äijän käy
sievän äijän käy
se huumorintaju on vissiin keeneissäSaa lutkuttaa noita pippeleitä ulkona ens kerralla!
Taas ois koululla arviointikeskustelua summuuta.
Esikoinen oli alkanu hurjaks koululla poikain mukana ni piti antaa oikein kunnon nootti!
Siitä lähtikin käyntiin yks ilta kunnon keskustelut, lätistiin siis varmaan reilu tunti! Erittäin kehittävää ja voi kun ihanaa, että päästiin yhteisymmärrykseen monista asioista!
On mulla yks melkosen viksu ja hurmaava pieni kiekkopoika (just tää esikoinen mistä taannoin motkotin)! Ja isänsä huumorintajun on periny.
Pakko oli nyt teille vihdoin tunnustaa nämä pahat a-ongelmaniAnteeksi, en ole koskaan illalla selvä! Enkä päivälläkään
Koita vähemmällä meikillä?katotaas sit kuis mun käy puuterin kanssa
sievän äijän käy
Eikös se ole terveen naisen iltapala?Kaks pippeliä ja litra vettä. Kohta se on lähettävä karvavauvan kanssa ulos tukitoimena heittää pissit!
Alko naamaa revityttää, en kai mä ny voi väsyny olla vielä tähän aikaan!
Ei hitto aloin kuvittelee minkälaista oliskii ku ukko vetäis housut kinttuihin ni siinä roikkuis eloton käpristyny puoli riekaleinen punanen tikku. Sellanen pili täällä lattialla äsken oli.Eikös se ole terveen naisen iltapala?
Ja ei niin terveen, jos ne olikin härän pippeleitäEikös se ole terveen naisen iltapala?