V
vierailija
Vieras
Varmaankin palstamammat suuresti rakastaisivat miehensä avioliiton ulkopuolella tekemää lasta ja ilomielin maksaisivat kyseisen lapsen elatuksen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuolla logiikalla naiset valitsisivat ainoastaan suurituloisia miehiä, pettivät taikka eivät. Mutta seuraava askel olisikin hankkia itse omat rahat, joista saa päättää itse. Kuka tahtoisi vaihtaa kakkavaippoa rahan takia?Eli isäksi kelpaa sellainen mies jolla on suurimmat tulot...
Romahdus on tonnin elareitten muuttuminen 500 euroon?Ei, vaan tarkoitan, että mielestäni Riston ei kuulu maksaa lapsen elatuksesta. Mutta asia pitää hoitaa niin, että lapsen elintaso ei romahda.
Jos se maksaa. Jos se ei maksa, niin Kela perii siltä 50e/kk.Tässä syy, miksi Ristosta tehtiin "isä": Ristolta saa 300€ enemmän.
Ilmeisesti olemme ymmärtäneet toistemme viestit väärin.Romahdus on tonnin elareitten muuttuminen 500 euroon?
No niinhän naiset tekevät, vaikka muuta väittävät.Tuolla logiikalla naiset valitsisivat ainoastaan suurituloisia miehiä, pettivät taikka eivät. Mutta seuraava askel olisikin hankkia itse omat rahat, joista saa päättää itse. Kuka tahtoisi vaihtaa kakkavaippoa rahan takia?
No tuossa otsikossa oli, että maksaa melkein 500€/kk.Jos se maksaa. Jos se ei maksa, niin Kela perii siltä 50e/kk.
Kuinka monesti meinaat spämmätä ton kysymyksen tänne? Johan sulle on vastattu ja moni palstamamma miettii täällä, että tilanne on epäreilu Ristolle.Varmaankin palstamammat suuresti rakastaisivat miehensä avioliiton ulkopuolella tekemää lasta ja ilomielin maksaisivat kyseisen lapsen elatuksen?
Jaa tekevät vai? Oikein Joukolla?No niinhän naiset tekevät, vaikka muuta väittävät.
Ristokin on tavallista varakkaampi kerta häntä uhkaa 500€ elatusmaksut.
Harmailla alkaa argumentit käymään vähiin kun pitää alkaa solvaamaan kirjoittajan persoonaa asian sijasta.
Siellä linkin takana oli noinNo tuossa otsikossa oli, että maksaa melkein 500€/kk.
No mitä vastasit?Kuinka monesti meinaat spämmätä ton kysymyksen tänne? Johan sulle on vastattu ja moni palstamamma miettii täällä, että tilanne on epäreilu Ristolle.
Jos vastaus ei miellytä, niin mee muualle tinkaamaan. Ehkä löydät jonkun naisen jostain, joka tukee sun mielipidettä.
Niin tekevät ja sanoinhan mä sun muuta väittävän.Jaa tekevät vai? Oikein Joukolla?![]()
En ole väittänyt mitään muuta, vaikka perusteluja penäsinkin.Niin tekevät ja sanoinhan mä sun muuta väittävän.
Risto voi pitää lasta vain jos äiti siihen suostuu.Jos Risto päättää kuitenkin osallistua lapsen elämään ja pitää lasta puolet ajasta niin kulut menee puoliksi. Jos ei ole kummoisia tuloeroja, nollasopimuksen mahkukin on.
En usko. Eihän se ole lapsen etu?Risto voi pitää lasta vain jos äiti siihen suostuu.
Säälin sun vaimoa.Niin tekevät ja sanoinhan mä sun muuta väittävän.
Olishan se lapsen etu jos lapsella on isä ja äiti, mutta äiti voi halutessaan heittäytyä niin hankalaksi, ettei isä pysty tapaamaan lastaan. Tästä on esimerkkejä elävästä elämästä ja jopa oikeuslaitos on nostanut kätensä pystyyn hankalien äitien kanssa.En usko. Eihän se ole lapsen etu?
Riston tapauksen kaltaiset äidit testaavat vain elareiden suuruuden.Mun mielestä on vastuutonta äidiltä jättää testauttamatta lapsen isyys, jos on vähänkään epäselvyyttä. Geeniperimän vuoksi ja myös siksi, että saattaa naida tietämättään oman sukulaisen ja tehdä lapsia oman sukulaisen kanssa!
Nykyään on niin paljon dna-testejä saatavilla esim my heritage, että asia olisi joka tapauksessa tullut ilmi jossain vaiheessa. Ihmettelen äidin lyhytnäköisyyttä asiassa. Jos olisi heti testattu isyys, niin olisi säästynyt paljolta mielipahalta kaikki osapuolet.Mun mielestä on vastuutonta äidiltä jättää testauttamatta lapsen isyys, jos on vähänkään epäselvyyttä. Geeniperimän vuoksi ja myös siksi, että saattaa naida tietämättään oman sukulaisen ja tehdä lapsia oman sukulaisen kanssa!
Lapsen äiti on syypää koko sotkuun. Elättäköön itse petoksensa tuloksen. Riston kannattaisi pysyä lapsen elämässä mukana, mutta rahaa häneltä ei pidä vaatia.
Niin, herää kysymys, lakkasiko hän rakastamasta lasta sillä hetkellä, kun sai tietää totuuden biologisesta isyydestä.