Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai nii oiskohan jo aika laittaa tontut laatikkoon ? :rolleyes:o_O :D
Mä korjasin vasta tänään kuusen pois. :oops:
En oo koskaan nähny niin alavireistä ja nuupahtanutta kuusta jota ei oo kasteltu 2 viikkoon, koristepallot roikkui alaviistoon ja palloja pois ottaessa ne neulaset sit lähtikin...kätevästi. :coffee:

(Siis oon mää muuten meillä siivonnu)
(Ja tänään oli muute Nuutinpäivä joten vielä kerkis)

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Päivöötä. Mulle tarjottiin taas miljoonia tänään. Mitäköhän niillä tekisi
Kai ne olettaa vastapalvelusta eli niitä millejä vastaan sun pitää tehdäki jotain? :whistle:

Esmes...
-kuuraat yhteistyökumppanin työpaikan paskaset vessat seuraavat 10 vuotta
-hoidat yhteistyökumppanin kiukkuista anoppia seuraavat 10 vuotta
-kehittelet ja koodaat jonku "näin harhautan vaimoani että olen muka ylitöissä"-ohjelman

Tms?

vierailija
Mä korjasin vasta tänään kuusen pois. :oops:
En oo koskaan nähny niin alavireistä ja nuupahtanutta kuusta jota ei oo kasteltu 2 viikkoon, koristepallot roikkui alaviistoon ja palloja pois ottaessa ne neulaset sit lähtikin...kätevästi. :coffee:

(Siis oon mää muuten meillä siivonnu)
(Ja tänään oli muute Nuutinpäivä joten vielä kerkis)
Hyvin ehti. Täällä kuusi korjattiin pois eilen. Pari tonttua näkyi jäävän tuohon pöydälle mutta pitää tunkea ne huomenna johonkin kaappiin.

Miten muuten, otatteko pois jo kaikki koristevalot(joita jouluvaloiksikin kutsutaan) ikkunoista ympyrät sun muut valoketjut sisältä ja ulkoa?
Huomasin että naapurustossa on ikkuna ja muut valot vähentyneet jo kovasti.. Eihän niitä tarvitse heti joulun jälkeen pois kiskoa:unsure: ne tuo kivasti valoa tähän pimeään.

• Tykkää
Reactions: Echo
Hyvin ehti. Täällä kuusi korjattiin pois eilen. Pari tonttua näkyi jäävän tuohon pöydälle mutta pitää tunkea ne huomenna johonkin kaappiin.

Miten muuten, otatteko pois jo kaikki koristevalot(joita jouluvaloiksikin kutsutaan) ikkunoista ympyrät sun muut valoketjut sisältä ja ulkoa?
Huomasin että naapurustossa on ikkuna ja muut valot vähentyneet jo kovasti.. Eihän niitä tarvitse heti joulun jälkeen pois kiskoa:unsure: ne tuo kivasti valoa tähän pimeään.
Mä jätin ikkunavalot vielä, olkoot vielä tammikuun. :) Pimeetä on aamuisin ja iltaisin.

Kai ne olettaa vastapalvelusta eli niitä millejä vastaan sun pitää tehdäki jotain? :whistle:

Esmes...
-kuuraat yhteistyökumppanin työpaikan paskaset vessat seuraavat 10 vuotta
-hoidat yhteistyökumppanin kiukkuista anoppia seuraavat 10 vuotta
-kehittelet ja koodaat jonku "näin harhautan vaimoani että olen muka ylitöissä"-ohjelman

Tms?
Parantumanta keuhkosyöpää sairastava leskirouva Makabe etsii henkilöä, jolle lahjoittaisi 15 500 000 usd... Pitää vaan sitten luoda joku rahasto ja lahjoittaa rahoja vähävaraisille.

Yhteistyössä