Hyvin sanottu!-(mø;-888ïøå0&
Mä korjasin vasta tänään kuusen pois.Ai nii oiskohan jo aika laittaa tontut laatikkoon ?
Olin alan ammattilainen.Kuulosta siltä, että omistaudut asialle
Kai ne olettaa vastapalvelusta eli niitä millejä vastaan sun pitää tehdäki jotain?Päivöötä. Mulle tarjottiin taas miljoonia tänään. Mitäköhän niillä tekisi
No tietysti. Aina on tarkistettava.
Mä tarkistaisin.
Hyvin ehti. Täällä kuusi korjattiin pois eilen. Pari tonttua näkyi jäävän tuohon pöydälle mutta pitää tunkea ne huomenna johonkin kaappiin.Mä korjasin vasta tänään kuusen pois.
En oo koskaan nähny niin alavireistä ja nuupahtanutta kuusta jota ei oo kasteltu 2 viikkoon, koristepallot roikkui alaviistoon ja palloja pois ottaessa ne neulaset sit lähtikin...kätevästi.
(Siis oon mää muuten meillä siivonnu)
(Ja tänään oli muute Nuutinpäivä joten vielä kerkis)
Noh, mun ei yleensä tarvi tarkistaa. Mä hoidan siivouksen. Mutta mä en ole moneen vuoteen asunut miehen kanssa.No tietysti. Aina on tarkistettava.
Yleensä mun mies löytyy siitä siivouskohteesta kuorsaamasta...
Mä jätin ikkunavalot vielä, olkoot vielä tammikuun. Pimeetä on aamuisin ja iltaisin.Hyvin ehti. Täällä kuusi korjattiin pois eilen. Pari tonttua näkyi jäävän tuohon pöydälle mutta pitää tunkea ne huomenna johonkin kaappiin.
Miten muuten, otatteko pois jo kaikki koristevalot(joita jouluvaloiksikin kutsutaan) ikkunoista ympyrät sun muut valoketjut sisältä ja ulkoa?
Huomasin että naapurustossa on ikkuna ja muut valot vähentyneet jo kovasti.. Eihän niitä tarvitse heti joulun jälkeen pois kiskoa ne tuo kivasti valoa tähän pimeään.
Mä jätin ikkunavalot vielä, olkoot vielä tammikuun. Pimeetä on aamuisin ja iltaisin.
vähiin käy ennenku loppuuHuomenia!
Kolme työpäivää jäljellä.
Parantumanta keuhkosyöpää sairastava leskirouva Makabe etsii henkilöä, jolle lahjoittaisi 15 500 000 usd... Pitää vaan sitten luoda joku rahasto ja lahjoittaa rahoja vähävaraisille.Kai ne olettaa vastapalvelusta eli niitä millejä vastaan sun pitää tehdäki jotain?
Esmes...
-kuuraat yhteistyökumppanin työpaikan paskaset vessat seuraavat 10 vuotta
-hoidat yhteistyökumppanin kiukkuista anoppia seuraavat 10 vuotta
-kehittelet ja koodaat jonku "näin harhautan vaimoani että olen muka ylitöissä"-ohjelman
Tms?
Ja sit ei enää ikinä töitä! woop woop!Huomenia!
Kolme työpäivää jäljellä.
muistelen että menee kanarialleMihinkä@ ros on? menossa? Oliko se Bulgaria, Espanja vai Galilea?
Mitähän siellä mahtaa tapahtua! Mikä siellä on niin kiinnostavaa, että pitää ottaa työstä vapaata ja matkustaa tuhansia kilometriä?muistelen että menee kanarialle
en käsitä, mua ei sais sinne kirveelläkäänMitähän siellä mahtaa tapahtua! Mikä siellä on niin kiinnostavaa, että pitää ottaa työstä vapaata ja matkustaa tuhansia kilometriä?
Maksaapa tietenki, sehän on rikkaitten huviaen käsitä, mua ei sais sinne kirveelläkään
tiettävästi sinne matkaaminen myös maksaa mansikoita
niimpä, ei sovi meikäläisilleMaksaapa tietenki, sehän on rikkaitten huvia
PäivääAamupäivää vaan kaikille
Olis kieltämättä houkuttelevaa lähteä joskus taas jonnekin etelämpään lomalle...kyllästyttää tää jatkuva vesisade ja kylmyys.