Ei oo kesä,niin ei voi olla kesälevollaKesälevolle
Ei oo kesä,niin ei voi olla kesälevollaKesälevolle
Mä laitoin eilen kaappiin.Ai nii oiskohan jo aika laittaa tontut laatikkoon ?
Meidän tonttu istuu tuolla kaapin päällä ja mut aina kommennetaan korjaamaan se pois, koska toiset ei yletä. Todellisuudessa mä vain tönäsen sen makuulle sinne kaapin päälle ja komentelija ei tiedä asiasta mitään
Meillä ei oo tonttuoviaEi ne voi juosta tonttuovista, koska sä kidnappasit ja lukitsit ne...
Anna tonttujen tulla kaapista ulos...Mä laitoin eilen kaappiin.
Hyvä. Olet täysjärkinenMeillä ei oo tonttuovia
No mutta ne on siellä levolla ihan koko kesän... Ei pelkästään talvea niin ei voi olla talvilepoEi oo kesä,niin ei voi olla kesälevolla
Onko se homo? Vai miksi takaisin kaappiin?Mä laitoin eilen kaappiin.
Senkin ketku!Meidän tonttu istuu tuolla kaapin päällä ja mut aina kommennetaan korjaamaan se pois, koska toiset ei yletä. Todellisuudessa mä vain tönäsen sen makuulle sinne kaapin päälle ja komentelija ei tiedä asiasta mitään
Ja sitten mulle aina nakitetaan kaappien yläosien pölyjen pyyhkiminen. "pyyhitkö pölyt" - "no tottakai pyyhin"Senkin ketku!
älä vaan ala tuohon siivoustouhuunJa sitten mulle aina nakitetaan kaappien yläosien pölyjen pyyhkiminen. "pyyhitkö pölyt" - "no tottakai pyyhin"
Tonttu pariskunta. Mies ja nainen.Onko se homo? Vai miksi takaisin kaappiin?
No sitten kun jäät kiinni ketkuiluistas niin sua vahditaan haukan katseella ja vaimo seisoo kuin armeijan ylipäällikkö sun selkäs takana aina kun jotain lupaat tehdäJa sitten mulle aina nakitetaan kaappien yläosien pölyjen pyyhkiminen. "pyyhitkö pölyt" - "no tottakai pyyhin"
Ja sitten mulle aina nakitetaan kaappien yläosien pölyjen pyyhkiminen. "pyyhitkö pölyt" - "no tottakai pyyhin"
Taitaa olla myöhäistä joälä vaan ala tuohon siivoustouhuun
jätä se eukolle
niin taitaa olla, km on menetetty tapausTaitaa olla myöhäistä jo
Et sä näe yli 2m ilman tikkaita
Mä tarkistaisin.
Se tietää jo, että lupaan tehdä aina huomenna, koska huominen on aina huomennaNo sitten kun jäät kiinni ketkuiluistas niin sua vahditaan haukan katseella ja vaimo seisoo kuin armeijan ylipäällikkö sun selkäs takana aina kun jotain lupaat tehdä
No kyllä mä välillä yritän parhaani auttaa. Teen ainakin ruoat ja pidän köökin puhtaanaälä vaan ala tuohon siivoustouhuun
jätä se eukolle
Mä oon ainakin kokoni vuoksi niin ketterä kiipeileen et sellasta paikkaa ei talosta löydy minne mä en pääsis vaikka oonkin hitusen alta 160cmEt sä näe yli 2m ilman tikkaita
jätä kummiski se siivoominen eukolleNo kyllä mä välillä yritän parhaani auttaa. Teen ainakin ruoat ja pidän köökin puhtaana
No tuon takia sun vaimo ei viitti sanoo sun pölyjen pyyhintä "taidoista" mitäänNo kyllä mä välillä yritän parhaani auttaa. Teen ainakin ruoat ja pidän köökin puhtaana
Ruutis ei siellä nyt opeta toisia yhtään enempää huonoille tavoille!jätä kummiski se siivoominen eukolle
Ruutis yrittää kouluttaa musta alfaurosta täällä mamipalstallaRuutis ei siellä nyt opeta toisia yhtään enempää huonoille tavoille!