Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ompas muuten tänään ollut haastetta esikoisen kanssa!:cautious:

Oon aina ollut sitä mieltä, että vaikka onkin teini-ikä niin täytyy pystyä käyttäytymään, jos ei nyt hyvin, niin ainakin kunnioittavasti.

Mulla välillä laiskuuttani valvonta pettää tai en jaksa suoriutua niin että toimisin johdonmukaisesti!:notworthy: Esim. luurin olisin voinut ottaa pois aika monessa keississä!

Ei lapsi ole mikään kovin paha suustansa, mutta vittu että noi läksyt vois tehdä joskus kitisemättä ja narisematta ihan ilman äitiäkin!:mad: Ja vittu ku mikään ei oo hyvä, paitsi jokin hiivatin merkkirätti.:mad:

Mistähän mä saisin vähän kestävämmän selkärangan!:cautious: Olen alkanut tehdä jopa vertailua. ”Ei muillakaan aina läksyt ole tehtynä” tai ”kyllä muillakin teineillä on sotkuiset huoneet” jne.

Sori kun tuli voimasanoja, ei meillä lapsetkaan saa kiroilla, mutta niitäkin suoltavat joskus.:notworthy:

Tää selkeesti menee aalloissa, välillä kaikki sujuu kuin vettä vaan ja sitten taas ei.:notworthy:

Ja sitten loppukaneettina tähän ratkaisukeskeiseen pohdintaani:

Pääasia että olet luotettava ja turvallinen vanhempi joka osaa ohjata lapsia oikeaan suuntaan ja tarjoat lapsille hyvät eväät elämään (lapset saa terveen kasvun ja kehityksen).
Ei väliä vaikka kaikki ei suju joka päivä juuri suunnitelmien/sääntöjen mukaan, tai kuten äiti, isä tai lapset haluavat VAAN iso kuva merkitsee.

Kiitos kun sain avautua.:notworthy:

Yhteistyössä