Voi sua raasua, oot varmaan ihan puhkiOlipa pitkä koulupäivä.
*Tarjoaa kupin kahvia*
Voi sua raasua, oot varmaan ihan puhkiOlipa pitkä koulupäivä.
Kyllä kai se marimekon paita pysyy päällä ilman tissejäkin.mutta eihän tolla typyllä oo ees tissejä
Kyllä Huomenna on vapaata.Voi sua raasua, oot varmaan ihan puhki
*Tarjoaa kupin kahvia*
Entäs tekorusketus,tökeröt hiustenpidennyksetKäyn siellä viimeistään ensi viikolla, joten voit mennä sinne noissa vermeissä patsastelemaan.
Paitsi että kulahtanut Marimekko-paita on merkki siitä, että Marimekkoa on kuitenki yritetty joskus, sehän on suht laadukas, joten se ei ylitä mun paheksunnan raja-arvoja.
Pääkallohuppari, liekkipipo, ja verkkarit/harmaat collegehousut/maastokuvioiset trikoohousut => mun paheksuva katse on taattu.
en sitä epäile mutta kannattaako laihuttaa niin laihaksi että tissikki katoaa?Kyllä kai se marimekon paita pysyy päällä ilman tissejäkin.
Tissivako sieltä siltikin pilkottais Susta on tullut ihan pahisMä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta.
Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:
https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista.
Käytä vyötä niin on vähän pelivaraa!Mä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta.
Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:
https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista.
No mistäs tiiät onko se nainen laihduttanut vai onko aina ollut yhtä hoikka ja pienitissinen?en sitä epäile mutta kannattaako laihuttaa niin laihaksi että tissikki katoaa?
Toi ylempi on tosi kivaKäytä vyötä niin on vähän pelivaraa!
No onneks, eihän sitä muuten jaksaisKyllä Huomenna on vapaata.
Kiitos
Hei, muuten! Hätäseen joskus luin että ne farkut, mitä tilasit, ei olleetkaan hyvät...oliko just 77th:t vai jotkut muut?Toi ylempi on tosi kiva
Muut, pepe jeansit ja sitten olikohan myös toiset levikset, juu korkeavyötäröiset levikset. Teki perseestä ihan laatikon muotoisen Tilasin siis lopulta zalandolta alennuksesta eri farkkuja 5kpl, niitä 77th:ja ei muistaakseni ollut siellä, oisin ottanut testiin nekinHei, muuten! Hätäseen joskus luin että ne farkut, mitä tilasit, ei olleetkaan hyvät...oliko just 77th:t vai jotkut muut?
Levikseltä lähtee sadalla taalalla: ( ihan karmivat!! )Muut, pepe jeansit ja sitten olikohan myös toiset levikset, juu korkeavyötäröiset levikset. Teki perseestä ihan laatikon muotoisen Tilasin siis lopulta zalandolta alennuksesta eri farkkuja 5kpl, niitä 77th:ja ei muistaakseni ollut siellä, oisin ottanut testiin nekin
Levikseltä lähtee sadalla taalalla: ( ihan karmivat!! )
Mieluummin meen vaikka ilman housujaJoo, nämä tämmöiset on nyt sitä kuuminta hottia!!!
Noi paskaset kengät kyllä niin kruunaa ton kokonaisuudenJoo, nämä tämmöiset on nyt sitä kuuminta hottia!!!
Tuo jokapoika-paita on aitoa taistolaiskommunismin 70-lukua, sukupuolten piti näyttää samanlaisilta samanlaisissa univormuissa. Paita on/oli siis UNISEX-muotia.Tissivako sieltä siltikin pilkottais Susta on tullut ihan pahis
Tuolla muikkelilla on kyl kivan näköinen mut sit kun katseli muita kuvia niin aika tyrmistyttävän näköinen paita Tai siis mä oon niin jämähtäny naisellisiin leikkauksiin et sit tuollainen suora leveä paita on jotenkin tod.outo
Mut sit siellä oli yksi kuva, tosin siinä muija oli ihan langan laiha mut se itse paitakin oli kovin vartalon myötäisen näköinen, et onko noita erilaisilla leikkauksilla kuiteskin
Järkyn hinnan keksineet paidalle
Ei saa herättää turhaa innostusta miehissä, jos kuitenkin tuottaa pettymyksenMieluummin meen vaikka ilman housuja
Ja Marimekko haki malleja ilmoituksella "etsitään täysin rinnatonta mallia, totisuus ja anemia plussaa"?Kyllä kai se marimekon paita pysyy päällä ilman tissejäkin.
en tiiä mutta tarkotin, että Echon ei kannata laihuttaa ihtiään nuin laihaksi koska 715517No mistäs tiiät onko se nainen laihduttanut vai onko aina ollut yhtä hoikka ja pienitissinen?
ei oo koskaan pitäneetEikö Suomessa miehet enää pidä @ Marimekko paitoja?
Eikö Suomessa miehet enää pidä @ Marimekko paitoja?
Kyllä jotkut pitävät melkein jatkuvasti...ei oo koskaan pitäneet