Vanha trauma ahdistaa vieläkinMä haluan tutustua siihen modeen paremmin.
Vanha trauma ahdistaa vieläkinMä haluan tutustua siihen modeen paremmin.
Mä haluun käydä prismassa!Mä haluan tutustua siihen modeen paremmin.
niimpä, risma on parasMä haluun käydä prismassa!
Niinpä, varsinkin jos sinne menee suomiverkkareissa ja kulahtaneessa marimekkopaidassa ja pääsee Echon näköpiiriinniimpä, risma on paras
Niinpä, varsinkin jos sinne menee suomiverkkareissa ja kulahtaneessa marimekkopaidassa ja pääsee Echon näköpiiriin
OKTää oli mun edellinen nikki ennen Keittiönoitaa. "Nenäksi" kutsuttiin siihen aikaan. Kun palstalle tuli rekisteröintimahdollisuus joskus vuonna kuokka ja kirves, ei nikiksi voinut antaa merkkijonoa, jossa oli erikoismerkkejä. Siksi oli pakko vaihtaa nikkiä.
Kyllä voi.voi sitä antaa sohvallaki
Ei voi, sohva on pyhitetty päivätorkuilleKyllä voi.
kyllä voi, sohva on pyhitetty päiväorkuille
Ihan kun joku olis räplännyt mun viestiä
Ihan kun joku olis räplännyt mun viestiä
ettet vaan itte räplänny?Ihan kun joku olis räplännyt mun pimppua
ettet vaan itte räplänny?mulla sama tunne kalsarien etumuksessa.
hyi, se itsesaastutushan on syntiäettet vaan itte räplänny?
Joku muslimipappi saarnas kerran yhdellä videolla, että miehet jotka sellasta tekee synnyttävät kuolemansa jälkeen lapsia ja saavat karvoja kämmeniinhyi, se itsesaastutushan on syntiä
eli en räpälänny
jos imaami näin saarnasi niin sittenhän sen on pakko olla tottaJoku muslimipappi saarnas kerran yhdellä videolla, että miehet jotka sellasta tekee synnyttävät kuolemansa jälkeen lapsia ja saavat karvoja kämmeniin
Siinä on papilla ollut lääkitykset kohdillaanJoku muslimipappi saarnas kerran yhdellä videolla, että miehet jotka sellasta tekee synnyttävät kuolemansa jälkeen lapsia ja saavat karvoja kämmeniin
Käyn siellä viimeistään ensi viikolla, joten voit mennä sinne noissa vermeissä patsastelemaan.Niinpä, varsinkin jos sinne menee suomiverkkareissa ja kulahtaneessa marimekkopaidassa ja pääsee Echon näköpiiriin
mutta eihän tolla typyllä oo ees tissejäMä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta.
Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:
https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista.