Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!:love:
Arki eessä taas. Toisaalta ihanaa kun vapaat on pidemmän päälle raskaita, menee rytmit sekaisin, lihakset jumiutuu, ja on ihan sekaisin mikä päivä on milloinkin:cautious:
*Epätoivoinen yritys saada normiarki kuulostaan positiiviselta*

Seuraavat pyhät onkin sitten vasta 12,5 viikon päästä.
Toki hiihtoloma puskee väliin(n)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Kiirettä on pitänyt kun pelikausi on taas auki!:coffee:

Tänään pitäis hakee uutta nappista ja uusia hokkareitakin täytyy käyvvä sovittelemasa.

Sais loppua lapsilla jo jalan venyminen, kaameeta ostella kalliita vermeitä ja kohta ne on pienet!

Niinpä, varsinkin jos sinne menee suomiverkkareissa ja kulahtaneessa marimekkopaidassa ja pääsee Echon näköpiiriin:love::love:
Käyn siellä viimeistään ensi viikolla, joten voit mennä sinne noissa vermeissä patsastelemaan. (y)
Paitsi että kulahtanut Marimekko-paita on merkki siitä, että Marimekkoa on kuitenki yritetty joskus, sehän on suht laadukas, joten se ei ylitä mun paheksunnan raja-arvoja.

Pääkallohuppari, liekkipipo, ja verkkarit/harmaat collegehousut/maastokuvioiset trikoohousut => mun paheksuva katse on taattu. :rolleyes:

Mä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta. :eek:

Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:

https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista. :cry:
mutta eihän tolla typyllä oo ees tissejä

Yhteistyössä