Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu
Voi johtua syömisestä tai siitä että ei ole syönyt pitkään aikaan.Joskus syömisestä on puolituntia ja joskus monta tuntia vaihtelee mutta aina on kylmä
Voi johtua syömisestä tai siitä että ei ole syönyt pitkään aikaan.
Mä palelen joka ilta. Mulla väsymys tekee todella kovan palelun. Nukkumaan mennessä usein palelen niin etten saa unta sen vuoksi ja joudun laittaan tupla peittoa tai vaatetta enempi päälle sit herään kuumuuteen ja heitän ylimääräiset pois ja saan nukuttua hyvin aamuun asti ilkosillaniMiksi joka ilta on niin kylmä, rupeaa paleltamaan niin että hyvä kun tarkenee suihkuun mennä?
Mulla nälkä..väsymys ei tee muuta kuin väsymyksen, paha väsymys sen, että kuulostan humalaiselta puhuessakin...mutta nälkä on se mikä paleltaaMulla väsymys tekee todella kovan palelun.
Pian...*suukottaa ja alkaa lukemaan talousuutisia rauhallisella äänellä*Sängyssä ja saa nähä milloin uni tulee. Herätys on 7.00.
Pian...*suukottaa ja alkaa lukemaan talousuutisia rauhallisella äänellä*
Täällä päräjää 06.15Sängyssä ja saa nähä milloin uni tulee. Herätys on 7.00.
voi sitä antaa sohvallakiSängyssä on hyvä antaa
6:52 täälläTäällä päräjää 06.15
Mulla on unirytmi ollut erilainen n.2kk. Olen herännyt 9.00 jälkeen. Joululomalla 10-11.Täällä päräjää 06.15
Tää oli mun edellinen nikki ennen Keittiönoitaa. "Nenäksi" kutsuttiin siihen aikaan. Kun palstalle tuli rekisteröintimahdollisuus joskus vuonna kuokka ja kirves, ei nikiksi voinut antaa merkkijonoa, jossa oli erikoismerkkejä. Siksi oli pakko vaihtaa nikkiä.ai kymysysmerkki on keittis?
empä arvannut
ÖitäPakko yrittää nukkua. Öitä
Öitä!Pakko yrittää nukkua. Öitä
Ei ainakaan täällä kun ei voi tehdä mitään.Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu
Mitä ne loput sormet tekee kun näpytät viestiä? Kaivaa korvaa?Jos mulla on kaksi kättä puhelimen käytössä, kirjoittaessa niin käytän molempia peukaloita koska se on nopeampaa. Mut ei se tarkoita sitä että loput sormet on aina toimettomana
Ja paitsi ananaksesta ja homejuustosta pizzassa, jaada jaada....mitäs vielä.Paitsi läskisoossista, kaslerista ja muusta possusta, lipeäkalasta... Unohtuiko jtkn?
Mä haluan tutustua siihen modeen paremmin.Mode vastustaa prisman asiakkaita?
Olet siis erinomaista aamu-uniseuraa. Onnittelut miehellesi.Mä sit herään kuumuuteen ja heitän ylimääräiset pois ja saan nukuttua hyvin aamuun asti ilkosillani