Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käyn siellä viimeistään ensi viikolla, joten voit mennä sinne noissa vermeissä patsastelemaan. (y)
Paitsi että kulahtanut Marimekko-paita on merkki siitä, että Marimekkoa on kuitenki yritetty joskus, sehän on suht laadukas, joten se ei ylitä mun paheksunnan raja-arvoja.

Pääkallohuppari, liekkipipo, ja verkkarit/harmaat collegehousut/maastokuvioiset trikoohousut => mun paheksuva katse on taattu. :rolleyes:
Entäs tekorusketus,tökeröt hiustenpidennykset :rolleyes:
entäs kengät, minkälaiset on pahasta? tennaritko?

Mä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta. :eek:

Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:

https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista. :cry:
Tissivako sieltä siltikin pilkottais:LOL: Susta on tullut ihan pahis:sneaky:
Tuolla muikkelilla on kyl kivan näköinen mut sit kun katseli muita kuvia niin aika tyrmistyttävän näköinen paita(n) Tai siis mä oon niin jämähtäny naisellisiin leikkauksiin et sit tuollainen suora leveä paita on jotenkin tod.outoo_O
Mut sit siellä oli yksi kuva, tosin siinä muija oli ihan langan laiha mut se itse paitakin oli kovin vartalon myötäisen näköinen, et onko noita erilaisilla leikkauksilla kuiteskin:rolleyes:
Järkyn hinnan keksineet paidalle:confused:

Mä oon muuten innostunu Marimekon jokapoika-paidasta. :eek:

Tää kokonaisuus on nätti, vaikka napittaisin yhden napin enemmän alhaalta kiinni kuin tää muikkeli:

https://fi.pinterest.com/pin/294634000618560348/
Ja tuohon kokonaisuuteen pitäis mun laihduttaa...ei oo hyvännäköstä kun jokapoika on tungettu housujen sisään sillon ku on jenkkakahvat ja maha tursuaa housuista. :cry:
Käytä vyötä niin on vähän pelivaraa!:)

Hei, muuten! Hätäseen joskus luin että ne farkut, mitä tilasit, ei olleetkaan hyvät...oliko just 77th:t vai jotkut muut?
Muut, pepe jeansit ja sitten olikohan myös toiset levikset, juu korkeavyötäröiset levikset. Teki perseestä ihan laatikon muotoisen:ROFLMAO: Tilasin siis lopulta zalandolta alennuksesta eri farkkuja 5kpl, niitä 77th:ja ei muistaakseni ollut siellä, oisin ottanut testiin nekin(n)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Muut, pepe jeansit ja sitten olikohan myös toiset levikset, juu korkeavyötäröiset levikset. Teki perseestä ihan laatikon muotoisen:ROFLMAO: Tilasin siis lopulta zalandolta alennuksesta eri farkkuja 5kpl, niitä 77th:ja ei muistaakseni ollut siellä, oisin ottanut testiin nekin(n)
Levikseltä lähtee sadalla taalalla: ( ihan karmivat!!:confused: )

Tissivako sieltä siltikin pilkottais:LOL: Susta on tullut ihan pahis:sneaky:
Tuolla muikkelilla on kyl kivan näköinen mut sit kun katseli muita kuvia niin aika tyrmistyttävän näköinen paita(n) Tai siis mä oon niin jämähtäny naisellisiin leikkauksiin et sit tuollainen suora leveä paita on jotenkin tod.outoo_O
Mut sit siellä oli yksi kuva, tosin siinä muija oli ihan langan laiha mut se itse paitakin oli kovin vartalon myötäisen näköinen, et onko noita erilaisilla leikkauksilla kuiteskin:rolleyes:
Järkyn hinnan keksineet paidalle:confused:
Tuo jokapoika-paita on aitoa taistolaiskommunismin 70-lukua, sukupuolten piti näyttää samanlaisilta samanlaisissa univormuissa. Paita on/oli siis UNISEX-muotia.

Minulla on joskus teininä ollut peritty jokapoika-paita vuodelta kivi ja kirves. Tosi mukava päällä ja paksumpaa materiaalia kuin nykyfarkut!

Nyt tarvittaisiin @Asiankannattaja paikalle. Hänellä on taatusti kaapin takanurkassa edelleenkin Jokapoika...

Sanna Marinin lastenhuoneen musiikkia?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä