Mä ajattelin myöhäinen uusivuosi.EsiVappu ja jälki uusivuosi
Mä ajattelin myöhäinen uusivuosi.EsiVappu ja jälki uusivuosi
Mä ajattelin myöhäinen uusivuosi.
Kreivi Krapula Kausi 1. Jakso 2.
Ei kai tuota useampaa kautta tule
Tykkää et on jotain mistä ottaa kiinniYrittää sapotoida mun kesäkuntoon pääsuä
Eti nyt jotain järkevää katsottavaa.
Se oli oikein pettymyksien pettymys. Alkoi lupaavasti ja sitten meni piloille.Kreivi Krapula Kausi 1. Jakso 2.
Ei kai tuota useampaa kautta tule
Ei karkaa vieraisiin, kun saa pidettyä kiinniTykkää et on jotain mistä ottaa kiinni
Tykkää et on jotain mistä ottaa kiinni
Se oli oikein pettymyksien pettymys. Alkoi lupaavasti ja sitten meni piloille.
Netflixiäkö kattelet? Ootko kattonut crown:in? Se on hyvä, vaikkakin kyllä vähä eri luokassa kuin draculat ja zombit....Tuntuis että oon kattonu jo kaikki järkevät
Netflixiäkö kattelet? Ootko kattonut crown:in? Se on hyvä, vaikkakin kyllä vähä eri luokassa kuin draculat ja zombit....
Onko se kuin karhunraudat, jos yrittäisi rapsuttaa masusta?
Juu on Kertoo Englannin kuninkaallisista, Elisabethin alkutaipaleelta asti. Ei kuitenkaan oo mikään sellanen prinsessahihhuli sarja vaan historian näkökulmasta erittäin mielenkiintoinen ja koukuttava. Todella hyvin tehty sarja.Onko se sarja?
Ei oo Minttu taas saattaisi ollaOnko se kuin karhunraudat, jos yrittäisi rapsuttaa masusta?
Juu on Kertoo Englannin kuninkaallisista, Elisabethin alkutaipaleelta asti. Ei kuitenkaan oo mikään sellanen prinsessahihhuli sarja vaan historian näkökulmasta erittäin mielenkiintoinen ja koukuttava. Todella hyvin tehty sarja.
ei kannata kattoa, on ns. tyttöjen sarjaPitää kattoa ja kiitti vinkistä?
Pannaanko siinä joka jaksossa?
Ei pannaPitää kattoa ja kiitti vinkistä?
Pannaanko siinä joka jaksossa?
Höpölöpö sää tyttöjen sarjojes kanssaei kannata kattoa, on ns. tyttöjen sarja
ei väkivaltaa eikä seksiä