Parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitäs tästä pitäis ajatella?mies heitti yks päivä riitelyn jälkeen vitsillä et haluais paneskella jotakin muuta,no menivät sit porukalla viihteelle yhen naisen luokse kenestä oon mustasukkanen no tää nainen lähetteli koko illan mulle kuvia ja tahalteen kiusasi ja jokasessa kuvassa oli mun mies ja se no mies kännis ois halunnu sinne jäädä yöksi mut ei halunnutkaan pettää tuli siis kotiin yöksi,olin sit jo varma et suhde meni tässä et enään en anna anteeksi enkä ole vieläkään antanut kunnolla anteeksi yhä loukkaa tuo mitä teki halus kuulemma nähä,että luotanko häneen et haluaako mun kans jatkaa...No tää naikkonen kyselee vähän väliä et miks ei mun mies enään liiku kaupunkis juomas.Tää mun mies on näyttänyt mitä se nainen on pistellyt sille että luottaisin paremmin tuohon mun mieheen mutta onks mulla luottamista tollasen jälkeen?En vaan ite jaksa tämmöstä suhdetta pidemmän päälle ei tee hyväksi lapselle jos vanhemmilla on tämmönen suhde,rakastan kyllä miestäni ja tiiän et sekin mua jos ei halunnut pettää mutta oonko liian naivii kun luotan et tollasta ei enään tapahdu

Teidän kummankin täytyy olla joko tosi nuoria tai sitten hyvin lapsellisia Koettakaa kasvaa aikuisiksi=käyttää järkeä kerran lapsenkin ootte menny hankkimaan.

en pystyis enää luottamaan tuollaisen jälkeen. vaikka nyt ei pettänyt, niin kuinka kauan menee siihen, että pettää.
Ei oo ikinä pettänyt ketään eikä mua mutta huoli on suuri ja luottamus hiipuu koko ajan että mikä ihme täs neuvoksi oon yrittänyt olla olematta liian mustasukkanen mut tuommonen törkeä käytös se kyllä satuttaa..en tiedä oikein mitä pitää tehdä

Ei oo ikinä pettänyt ketään eikä mua mutta huoli on suuri ja luottamus hiipuu koko ajan että mikä ihme täs neuvoksi oon yrittänyt olla olematta liian mustasukkanen mut tuommonen törkeä käytös se kyllä satuttaa..en tiedä oikein mitä pitää tehdä
Haluais kovasti mun kans lisää lapsia ja ne tulevaisuudes mutta kertokaas miten ihmeessä pystyn tekeen toisen lapsen jos se hölmöilee koko ajan mulle noin,ite oon aivan loppu tähän pähkäilyyn ja harkinnut eroa mutta en haluais lähteä pääosin menee ihan hyvin mutku mies ottaa viinaa tai tulee kunnon riita alkaa heti uhkaan erolla ja hommaamalla uuden,eihän kaikki vika nyt minussa voi olla.Kyllä senki käytökses ois parantista ja on parantanutkin vaan tuo miten taas kohteli luulin et sillasta ei ikinä enään tapahdu

Kannattaa miettiä rauhassa. Ja yrittää keskustella asiasta sen toisen kanssa. Ja päättää sitten mitä tekee.

Yhteistyössä