U
uutta kohti
Vieras
Osaako kukaan neuvoa mua? Jos menossa irtisanomisaika (ilman työvelvoitetta), niin voiko sinä aikana aloittaa uuden työn. Vai pitääkö odottaa, että irtisanomisaika on kulunut loppuun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksesta Rudebox! Mulla siis työantaja sanomassa irti, itse en missään tapauksessa aio sanoa. Pitää varmaan kysästä vielä luottamusmieheltä asiaa, kun en haluaisi huijata ketään.
Jos ei ole työvelvotetta niin totta kai voit aloittaa heti.Samaa kyselen.. Yt:neuvottelut oli ja irtisanottiin, irtisakomisaika alkoi.kestää 1 kk.
Voinko aloittaa työt eri työpaikassa sinä aikana vai menetänkö irtisanomisajan palkan?
Niin joo, mutta maksetaanko irtisanomisajan palkkaa enää jos saa jonkun muun työn?Jos ei ole työvelvotetta niin totta kai voit aloittaa heti.
Tietysti maksetaan. Eihän se entinen työnantaja tiedä oletko jossain töissä vai et. Huolehdi vaan että maksat tarpeeksi veroaNiin joo, mutta maksetaanko irtisanomisajan palkkaa enää jos saa jonkun muun työn?
Siis voisihan muutenkin tehdä useampaa työtä jos ei ole mikään kilpaileva firnaTietysti maksetaan. Eihän se entinen työnantaja tiedä oletko jossain töissä vai et. Huolehdi vaan että maksat tarpeeksi veroa
No joudun ilmoittamaan työkkäriin kuitenkin että olen saanut kokoaikatyön.Tietysti maksetaan. Eihän se entinen työnantaja tiedä oletko jossain töissä vai et. Huolehdi vaan että maksat tarpeeksi veroa
Niin?No joudun ilmoittamaan työkkäriin kuitenkin että olen saanut kokoaikatyön.