vierailija
Se on mo de ja ylimmässä suojelussamiksi meikille ei pysty kirjottamaan?
Se on mo de ja ylimmässä suojelussamiksi meikille ei pysty kirjottamaan?
Olisinpa mode.Se on mo de ja ylimmässä suojelussa
Älä lainaa mun viestiä. Kirjoita viestiin mekki tai mekko niin tiedän että se on mulle.miksi meikille ei pysty kirjottamaan?
Älä lainaa mun viestiä. Kirjoita viestiin mekki tai mekko niin tiedän että se on mulle.
Täällä ei ole kaupungin ilotulitusta. Katson ikkunasta tai parvekkeella muiden raketteja.Meinaako joku lähteä katsomaan oman kaupungin ilotulitusta?
Ai. Minä ajattelin mennä juurikin siksi että jos täälläkin lopetetaan sen järjestäminen niin näkisi vieläTäällä ei ole kaupungin ilotulitusta. Katson ikkunasta tai parvekkeella muiden raketteja.
Hyvää uutta vuotta.Hyvää uutta vuotta
Ei ole vielä uusi vuosiHyvää uutta vuotta
Ei ole vielä uusi vuosi
Ei voi vielä toivottaaEi niin siksi toivotankin sitä nyt.
Päätin katella kissan kanssa ikkunasta...Meinaako joku lähteä katsomaan oman kaupungin ilotulitusta?
Hyvää uutta vuottaHyvää uutta vuotta
Ok olo.Mek ei saa taas vastata
Mikäs olo ?
omko se taas tehnyt pahojaanPäätin heittää kissan ulos ikkunasta...
hyvä kun sait, ei mulla tarvi lähettää piippua yyveelläNo nii, nyt on lääkkeitä ja varmaan se @Echo n eilinen uho vaikutti siihen, että maksoivat kaikenkaikkiaan pikkusen päälle 50 eeroo
Mutta kiltisti lääkäri ne määräs, sain kaks erilaista piippua, tabuja yötä varten ja nenäsumutteen (joka ei mun mielestä ole niin hyvä kuin otrivin ).
Keuhkokuvaan pitää varata aika vielä...mutta nyt minä juon kahavia
Kyllä voi. Vuosi vaihtuu tänään.Ei voi vielä toivottaa
Hyvä kun sait lääkkeet toivottavasti helpottaa ja auttaa.No nii, nyt on lääkkeitä ja varmaan se @Echo n eilinen uho vaikutti siihen, että maksoivat kaikenkaikkiaan pikkusen päälle 50 eeroo
Mutta kiltisti lääkäri ne määräs, sain kaks erilaista piippua, tabuja yötä varten ja nenäsumutteen (joka ei mun mielestä ole niin hyvä kuin otrivin ).
Keuhkokuvaan pitää varata aika vielä...mutta nyt minä juon kahavia