vierailija
Ei mua kyllä oikein nyt huvittaisi..Miten sulla ois aikaa?
Ei mua kyllä oikein nyt huvittaisi..Miten sulla ois aikaa?
Ekkä sie ossaa kuitenkaan että mene pois vainEi mua kyllä oikein nyt huvittaisi..
ossaan ossaan mutta nyt ei vaan jaksaEkkä sie ossaa kuitenkaan että mene pois vain
No moi sitteossaan ossaan mutta nyt ei vaan jaksa
Pittääpä kokkeila!lupsuta sä eppek vaan sitä gigulia. se näyttää maistuva. rööriroope
Ota mut mukaan, mä voin käsilaukkuni kans istua siinä tutkimussängyn reunalla ja tuijottaa lääkäriä oikein tuimasti. Saat vaikka 2 piippua.Huomenna lääkäriin...saanhan heittää itkupotkuraivarille, jos eivät anna vielä sitä piippua?
Mä haluan happea!
Kahoppa vain,Ota mut mukaan, mä voin käsilaukkuni kans istua siinä tutkimussängyn reunalla ja tuijottaa lääkäriä oikein tuimasti. Saat vaikka 2 piippua.
Vain yhden kerran on lääkäri jättämääräämättä mulle haluamaani kunnon lääkettä, osaan olla vakuuttava.
Sinä poikkeuskertana oli joku nuori virkaintoinen kloppi joka varotteli mua antibiootin vaaroista...ne nuoret on pahimpia.
Ota mut mukaan, mä voin käsilaukkuni kans istua siinä tutkimussängyn reunalla ja tuijottaa lääkäriä oikein tuimasti. Saat vaikka 2 piippua.
Vain yhden kerran on lääkäri jättäny määräämättä mulle haluamaani kunnon lääkettä, osaan olla vakuuttava.
Sinä poikkeuskertana oli joku nuori virkaintoinen kloppi joka varotteli mua antibiootin vaaroista...ne nuoret on pahimpia.
Kahoppa vain...mitä?Kahoppa vain,
Mitä pitää katsoa?Kahoppa vain,
Ei niin mittään, tuli väärään sarakkeesrenMitä pitää katsoa?
SillälaillaEi niin mittään, tuli väärään sarakkeesren
Tuliko Echolle kirjoitusvirhe? Annoit kunniaa vanhemmille, varttuneemmille,Kahoppa vain...mitä?
Tervetuloa vaan!!Ota mut mukaan, mä voin käsilaukkuni kans istua siinä tutkimussängyn reunalla ja tuijottaa lääkäriä oikein tuimasti. Saat vaikka 2 piippua.
Vain yhden kerran on lääkäri jättäny määräämättä mulle haluamaani kunnon lääkettä, osaan olla vakuuttava.
On. Anna halausHaluatko pikku halauksen? Onko sun huono olo?
Kaks biisiä. Kaksi biisiä.Eppe älä täytä ketjua musiikilla, tämä ei ole musaketju. Dorka
Jaa että "lääkärit ei oo auki" uudenvuodenaattona?
No ei ole.Sellasen ajan sain huomiselle, klo 13.
Tiedät siis itsestäsi sen. HyväSamaa mieltä olen!
Taisivat erehtyä päivästä.Sellasen ajan sain huomiselle, klo 13.
Eikä tullut halausta.
Vt sitte
No onpahan täälläpäin ainakin, lakkaa ilkeilemästä.No ei ole.