Meillä mies kerran jututti sellasen 1,5h ovella niitä, sai ne niin pyörälle päästään et loppupeleiks ne olivat itsekkin sitä mieltä ettei heidän uskonnossaan ole mitään järkeä Jostain syystä eivät ole käyneet toistemeillä poika kerran porisutti jehovia oikein tosistaan
keitti niille kaffeetki
Saat. Sanot sille lääkärille että jos kuolet astmakohtaukseen yksin kotona sen takia ettei hän oo määränny sulle piippua niin tietää kuka joutuu virkavastuuseen. Sit se ei uskalla olla määräämättä sitäHuomenna lääkäriin...saanhan heittää itkupotkuraivarille, jos eivät anna vielä sitä piippua?
Mä haluan happea!
Saat, et poistu ennen kuin saat reseptin.Huomenna lääkäriin...saanhan heittää itkupotkuraivarille, jos eivät anna vielä sitä piippua?
Mä haluan happea!
Joo, mietin just miten kovistelen jos hän on sitä mieltä ettei vielä...sitten aloin miettimään ettei ne nyt sellasta, kai, sano...sen jälkeen totesin olevani liian kiltti kovistelulle, mutta sainpahan hetken ajan tuntea olevani 'kova jätkä' täällä himassaSaat. Sanot sille lääkärille että jos kuolet astmakohtaukseen yksin kotona sen takia ettei hän oo määränny sulle piippua niin tietää kuka joutuu virkavastuuseen. Sit se ei uskalla olla määräämättä sitä
En ainakaan kovin helpollaSaat, et poistu ennen kuin saat reseptin.
Toivottavasti saat sen kunniallaJoo, mietin just miten kovistelen jos hän on sitä mieltä ettei vielä...sitten aloin miettimään ettei ne nyt sellasta, kai, sano...sen jälkeen totesin olevani liian kiltti kovistelulle, mutta sainpahan hetken ajan tuntea olevani 'kova jätkä' täällä himassa
En ainakaan kovin helpolla
Toivottavasti saat sen kunnialla
Pidetään peukkuja pyllyssä
kissa-allergialta vaikuttaisToivottavasti saat sen kunnialla
Pidetään peukkuja pystyssä
Mittee laitoit siun kasvis-kalapataan?Iltaa!
Jessus, kun väsytti aamulla. Ja koko päivän. Ja nyt ois ihan nukkukunnossa mutta sinnittelen ainakin puoli yhdeksään ja sit pää tyynyyn.
Padassa muhii intialaisittain maustettu kasvis-kalapata. Tai no, kalat lisään lopuksi. Naan leipää teen jos jaksan.
Höpöjöpö, mä en ole eläimille allerginen.kissa-allergialta vaikuttais
Olet hereilläHöpöjöpö, mä en ole eläimille allerginen.
Ja nukahit ?Huomentailtaa...yritin katella hobitteja.