Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Järjellä ja muistilla ei käsittääkseni ole hirveän paljon tekemistä toistensa kanssa ja myönnän, että mulla on valikoiva muisti...mutta sitten taas saatan muistaa erittäin yksityiskohtaisesti tiettyjä asioita ja tilanteita...ns. valokuvamuisti..sekin muistutti taas itsestään tässä hiljattain joulun aikana.
Järjestä en sitten sano mitään, mutta en hirveesti lähtis asiaa myöskään testaamaan...koska olen myöskin hivenen yllytyshullu.
Mulla on hyvä muisti, mutta vähän lyhyt. Järjestä en tiedä...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kyllä se äo:sta kertoo paljon jos ei yksinkertaisia asioita muista. Teet itsestäsi pellen tuolla tavalla.
Mä en muista turhia asioita tai asioita mistä mulle ei ole yhtään mitään hyötyä...koska mitä hyötyä on muistaa monellako vessapaperin palasella pyyhin perseeni?
Sen sijaan on erittäin hyvä muistaa yksityiskohtia ihmisistä ja heidän paskapuheistaan ym lupauksistaan jne....sekä tilanteista...
 
vierailija
Mä en muista turhia asioita tai asioita mistä mulle ei ole yhtään mitään hyötyä...koska mitä hyötyä on muistaa monellako vessapaperin palasella pyyhin perseeni?
Sen sijaan on erittäin hyvä muistaa yksityiskohtia ihmisistä ja heidän paskapuheistaan ym lupauksistaan jne....sekä tilanteista...
Aivan. Miksi et sitten muista mitä kalapuikko on täällä itsestään ja elämästään kertonut?
 
Aivan. Miksi et sitten muista mitä kalapuikko on täällä itsestään ja elämästään kertonut?
Koska ne asiat eivät kosketa kenenkään elämää niin paljon, että niitä nyt pitäis erikseen muistaa?
Sen muistan ettei ole puhunut koskaan vaimostaan ikävään sävyyn, etsi toki ne viestit mitkä sinä muistat hänen tänne kirjoittaneen?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
vierailija
Koska ne asiat eivät kosketa kenenkään elämää niin paljon, että niitä nyt pitäis erikseen muistaa?
Sen muistan ettei ole puhunut koskaan vaimostaan ikävään sävyyn, etsi toki ne viestit mitkä sinä muistat hänen tänne kirjoittaneen?
Et voi väittää muita valehtelijoiksi jos itse et muista jotain. Kyllä se aika ikävältä kuulostaa kun kmies puhuu täällä niin ettei vaimo koske ja perhe haluaa isän ulos asumaan.
Viestejä en nyt rupea etsimään, etsi sä. Tsi joku.
 
Et voi väittää muita valehtelijoiksi jos itse et muista jotain. Kyllä se aika ikävältä kuulostaa kun kmies puhuu täällä niin ettei vaimo koske ja perhe haluaa isän ulos asumaan.
Viestejä en nyt rupea etsimään, etsi sä. Tsi joku.
Sä voisit etsiä itselles huumorintajun jotta osaisit erottaa läpänheiton tosipuheista.

Hyvää yötä sulle, toivottavasti oot mukavammalla tuulella huomenna!

Ja hyvää yötä kaikille muillekkin!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja m.e.k.

Yhteistyössä