Menikö sulta muisti? Itse kertoi että eukko ei koske, pysyy kaukana ja haluaisi laittaa sen ulkoruokintaan. Lapset haluaa myös.Että sitte otit ja näit tollasen unen?
Hyvin muistit.Menikö sulta muisti? Itse kertoi että eukko ei koske, pysyy kaukana ja haluaisi laittaa sen ulkoruokintaan. Lapset haluaa myös.
Niin koska hänellä on lenssu/flunssa/räkätauti/roiskisräiskis....Menikö sulta muisti? Itse kertoi että eukko ei koske, pysyy kaukana ja haluaisi laittaa sen ulkoruokintaan. Lapset haluaa myös.
Sinähän Asiankannattajan olet tavannut. mitä hänelle on tapahtunut?Varmasti koskee. On niin söpön näköinen.
Ei ole noin. Usko jo.Sinähän Asiankannattajan olet tavannut. mitä hänelle on tapahtunut?
Flunssan takia. Se ei kestä ikuisuutta.Menikö sulta muisti? Itse kertoi että eukko ei koske, pysyy kaukana ...
EnJoutuuko kukaan muu huomenna töihin?
Me ei olla oltu yhteyksissä. Liekkö muuta tekemistäSinähän Asiankannattajan olet tavannut. mitä hänelle on tapahtunut?
Muutenkin. Puheet ovat sellaiset että ei kyllä paljon miehestään pidä.Flunssan takia. Se ei kestä ikuisuutta.
Ja lehmät lentää..Muutenkin. Puheet ovat sellaiset että ei kyllä paljon miehestään pidä.
Ai nyt sä olet sitte jutellut myös hänen vaimonsa kanssa?Muutenkin. Puheet ovat sellaiset että ei kyllä paljon miehestään pidä.
piän etäpäivääJoutuuko kukaan muu huomenna töihin?
*kade*piän etäpäivää
Siltä vähän vaikuttaa. Taitaa olla hyvä putki katkeamassa.Jollakulla on vissiin huono päivä. Juomat loppu vai joutuuko siis edes joku muukin huomenna duuniin?
Ei paljoa mutta silloin tällöin. On tietyt ruuat mitkä hän tekee. Ja jotkut tehdään yhdessä. Ja hyvä niin, en oikein tykkää kun joku tulee sotkeen mun järjestyksen, mieluummin huolehdin kyökistä itse.Olet sanonut ettei se kokkaa
Sussa on vaimomatskuuEi paljoa mutta silloin tällöin. On tietyt ruuat mitkä hän tekee. Ja jotkut tehdään yhdessä. Ja hyvä niin, en oikein tykkää kun joku tulee sotkeen mun järjestyksen, mieluummin huolehdin kyökistä itse.
Mä joudun. Nyt ei nappais mut ei se sit ketuta kun siellä onJoutuuko kukaan muu huomenna töihin?
Mä joudun. Nyt ei nappais mut ei se sit ketuta kun siellä on
Eikä ole. Nää naiset eivät vaa usko mitää pahaa tosta peestä nii kauan kun heitä ei satuteta, mutt edelleen ihmettelen miksi elsu ei enää kommentoi tai puolusta kyseistä miestä missää? Selkeesti jotai on sattunu ja elsun mielipide muuttunu, ei vaan myönnä mitää.lissspetti siellä taas
Ei ole huono päivä mistään kohtaa ja vettä, limua ja mehua kyllä riittää ja lomaakin vielä, kiitos kysymästä.Jollakulla on vissiin huono päivä. Juomat loppu vai joutuuko siis edes joku muukin huomenna duuniin?
Järjellä ja muistilla ei käsittääkseni ole hirveän paljon tekemistä toistensa kanssa ja myönnän, että mulla on valikoiva muisti...mutta sitten taas saatan muistaa erittäin yksityiskohtaisesti tiettyjä asioita ja tilanteita...ns. valokuvamuisti..sekin muistutti taas itsestään tässä hiljattain joulun aikana.Sulta meni oikeasti muisti. No eipä se mikään ihme ole kun et muutenkaan ole mikään järjen jättiläinen.
Kalapuikko kertoo täällä itse aina mitä emäntä sanoo ja tekee
oisko tullu näppishärö, sormi osunu väärään kohtaan?
lumen luontia, kauhia lumisaje tänään ja vielä huomenakiJoutuuko kukaan muu huomenna töihin?