Mikä on isompi puoli?minä käyn isommalla puolen harmaana
Mikä on isompi puoli?minä käyn isommalla puolen harmaana
En kerro.Jos näet, mitä minä olen puuhastamassa niin ethän kerro kenellekään
Siinä on se hyvä puoli että ei tule vittuilua.minä käyn isommalla puolen harmaana
Nuo muut ketjut.Mikä on isompi puoli?
Ei tule kylmä, päinvastoin, hiki tässä tuleeEn kerro.
Paitsi että pukisit nyt vaatteet päälle. Eikö sulla ole kylmä?
Ahaa!Nuo muut ketjut.
Sinäkö se herätit tuohon aikaan? Sori, nukahdin uudelleen.
Mielenkiintoiset tapaukset on aina kiinnostanutKyllä sä kaikista normaaleimmista tapauksista luet tai katot leffaa.
kylläännyin haukkumiseenMiks harmaana?
Haukkuuhan ne muaki. Ennen joulua joku harmaa oli lukenu mun vanhaa kirjotusta ja purki sydäntään että olen kerrassaan itsekäs, antiikkinen, putkiaivoinen ja sydämetön ihminen.kylläännyin haukkumiseen
Hyvä että helpottaa.Päivää vaan tännekin. Vihdoin alkaa lenssu helpottamaan
Haukkuuhan ne muaki. Ennen joulua joku harmaa oli lukenu mun vanhaa kirjotusta ja purki sydäntään että olen kerrassaan itsekäs, antiikkinen, putkiaivoinen ja sydämetön ihminen.
(Kuiteski se harmaa olit sä )
WAU, selvänäkijäkinHaukkuuhan ne muaki. Ennen joulua joku harmaa oli lukenu mun vanhaa kirjotusta ja purki sydäntään että olen kerrassaan itsekäs, antiikkinen, putkiaivoinen ja sydämetön ihminen.
(Kuiteski se harmaa olit sä )
Eikö siihen ole apu lähellä?[QUOTE="mekko ]Mitä vikaa palleissa on?
ne on joskus liian täynnä
Mä ajattelin jotakin muuta.Mekalle: käsivarren etäisyydellä ainakin
Onks sulla kamera ruutiksen pöntössä?Ne on mulla nyt. Näen mitä ketjulaiset tekevät vessassa, välillä ruutiksen pallit kyllä peittää näkyvyyden kun läpsähtävät kuvaruudulle.
Joka paikassa.Onks sulla kamera ruutiksen pöntössä?
KätevääJoka paikassa. Tiedän aina millon ruutis naia napsuttaa tai muuten vaan vemputtaa.
No emmä siitä viestistä ees pahottanu mieltäni, hymähtelin vaan...
On ja tietäisitpä mitä algoma puuhaa melkein joka ilta.Kätevää