Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
https://www.laspalmas.fi/patikointi/barrancodeloscernicalos/

Tonne pitää mennä!


En kyl, sit millään, tajua ihmisiä, jotka lentävät kanarialle lojumaan rantatuolissa hotellin uima-altaan vieressä. :confused:
Mä en ole viettänyt hetkeäkään uima altailla lomareissuilla..paljon kivempi on mennä rannalle uimaan ja sitten lähteä kiertelemään ja tutustumaan paikkoihin.
Tosin minnekään kuumille kiviraunioillekaan en mielelläni mee.
 
r0s
Anna mulle nyt vaan se lihapullien ohje äläkä kysy toista nolostuttavia kysymyksiä. :sneaky:

Broiskunjauhelipaketillinen. Ripsauta siihen vähän chiliä ja suolaa. Sekoita ja pyörittele palloiksi suoraan paistinpannulle. -joo, se on tahmaista ja pullerot jäävät "karvaisiksi" ellet läträä koko aikaa vedellä. Mä en jaksa.

Sit kippaat pannulle "liemeksi" desin vettä, puoli desiä soijaa ja noin ruokalusikallisen jonkinsortin etikkaa.

Ja alat "paistaa" pulleroita siinä. Lopulta neste on haihtunut ja saat niihin hieman paistopintaakin ja suunnilleen samaan aikaan ne alkavat olla kypsiä.

Rasvaprosentti just sen verran mitä jauhelihassa oli. Toimii porsaanjauhelihallakin. Miksei naudallekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Broiskunjauhelipaketillinen. Ripsauta siihen vähän chiliä ja suolaa. Sekoita ja pyörittele palloiksi suoraan paistinpannulle. -joo, se on tahmaista ja pullerot jäävät "karvaisiksi" ellet läträä koko aikaa vedellä. Mä en jaksa.

Sit kippaat pannulle "liemeksi" desin vettä, puoli desiä soijaa ja noin ruokalusikallisen jonkinsortin etikkaa.

Ja alat "paistaa" pulleroita siinä. Lopulta neste on haihtunut ja saat niihin hieman paistopintaakin ja suunnilleen samaan aikaan ne alkavat olla kypsiä.

Rasvaprosentti just sen verran mitä jauhelihassa oli. Toimii porsaanjauhelihallakin. Miksei naudallekin.
*Lausuu huuliensa välistä nöyrän ja hiljaisen kiitoksen, kiitollisena kuiskaten*
 

Yhteistyössä