Emmä nyt käskeny nauttia siitä lahjasta ihan loputtomiin.Kiitos tästä ihanasta lahjasta, puoli tuntinen kyllä venähti ''hiukan''
Vähän epäilen tuota. Syy voi olla joku muu.olis
No ylihuomenna joulu on ohi ja arkiunikoulu taas alkaa.
Nii mutta ekkönää tiiä, ettäNo ylihuomenna joulu on ohi ja arkiunikoulu taas alkaa.
Mikä Espanjassa on niin ihanaa verrattuna Portugaliin?Ei nukuta yhtään. Ei yhtään.
*selailee espanjan huoneistohotelleja*
Mikä Espanjassa on niin ihanaa verrattuna Portugaliin?
Mä olen käynyt kolme kertaa Portugalissa ja on tarkoitus mennä uudestaan nyt tulevana keväänäEn tiä. Portugalissa en ole ollut.
Mut espanjassa parasta ovat pienet vuoristokylät joissa on tosi pieniä kauppoja joissa myydään muunmuassa itsetehtyä makkaraa.
Ja hintataso. Se, että pariksi viikoksi saa autontapaisen parillasadalla ja sillä voi huristella niihin pikkukyliin eikä joudu riutumaan jossain rantaloma"paratiisissa".
Mut portugalista puheenollen, Madeiralle haluaisin! (muokkaus)
Nojoo, Tsekkasin Norwegianin lentoja.Mä olen käynyt kolme kertaa Portugalissa ja on tarkoitus mennä uudestaan nyt tulevana keväänä
Mulla on samat kokemukset, halpaa ja siistiä
Albufeira Portugalissa, aivan ihana paikka...suosittelen lämpimästi!!*Suosittelee lämpimästi*En tiä. Portugalissa en ole ollut.
Mut espanjassa parasta ovat pienet vuoristokylät joissa on tosi pieniä kauppoja joissa myydään muunmuassa itsetehtyä makkaraa.
Ja hintataso. Se, että pariksi viikoksi saa autontapaisen parillasadalla ja sillä voi huristella niihin pikkukyliin eikä joudu riutumaan jossain rantaloma"paratiisissa".
Mut portugalista puheenollen, Madeiralle haluaisin! (muokkaus)
Juu @r0s unohtaa nyt Epsanjan kuuluisat kukkulat ja hiekkarannat ja keskittyy vaan Portygaliin!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006354359.html
Karmea tragedia jouluaattona Espanjan Aurinkorannikolla: Brittiperheen kolme jäsentä löydettiin kuolleina uima-altaasta
Mä käyn Portimaossa, se on ihan lähellä AlbufeiraaAlbufeira Portugalissa, aivan ihana paikka...suosittelen lämpimästi!!*Suosittelee lämpimästi*
Poika on huoneessaan.Onko mekki yksin kotona?
Ei ole.Ei mekillä ole miestä, jonka viereen köllähtää?
Mitään tekosyitä siellä, et mee!!!!Pyh. Ei me missään rantsulla viihdytä. Vuoristoon!
Siellä on ihan liian lämmintä vettäkin. Hiki tulee uidessa.