Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mikä Espanjassa on niin ihanaa verrattuna Portugaliin?

En tiä. Portugalissa en ole ollut.

Mut espanjassa parasta ovat pienet vuoristokylät joissa on tosi pieniä kauppoja joissa myydään muunmuassa itsetehtyä makkaraa.

Ja hintataso. Se, että pariksi viikoksi saa autontapaisen parillasadalla ja sillä voi huristella niihin pikkukyliin eikä joudu riutumaan jossain rantaloma"paratiisissa".

Mut portugalista puheenollen, Madeiralle haluaisin! (muokkaus)
 
En tiä. Portugalissa en ole ollut.

Mut espanjassa parasta ovat pienet vuoristokylät joissa on tosi pieniä kauppoja joissa myydään muunmuassa itsetehtyä makkaraa.

Ja hintataso. Se, että pariksi viikoksi saa autontapaisen parillasadalla ja sillä voi huristella niihin pikkukyliin eikä joudu riutumaan jossain rantaloma"paratiisissa".

Mut portugalista puheenollen, Madeiralle haluaisin! (muokkaus)
Mä olen käynyt kolme kertaa Portugalissa ja on tarkoitus mennä uudestaan nyt tulevana keväänä
Mulla on samat kokemukset, halpaa ja siistiä
 
r0s
Mä olen käynyt kolme kertaa Portugalissa ja on tarkoitus mennä uudestaan nyt tulevana keväänä
Mulla on samat kokemukset, halpaa ja siistiä
Nojoo, Tsekkasin Norwegianin lentoja.

Nyt mulla on todellinen syy. Manner-Portugalin lennot maksavat 300-400 euroa enemmän mitä Alicanten tai Malaganlennot. Neljältä ihmiseltä se tekee 1200- 1600 euroa enemmän. Ja se, minkä verran enemmän se on, onkin meidän koko lentomatka/autonvuokrausbudjettimme.

Ei siis ole varaa lähteä tällä kokoonpanolla Portugaliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En tiä. Portugalissa en ole ollut.

Mut espanjassa parasta ovat pienet vuoristokylät joissa on tosi pieniä kauppoja joissa myydään muunmuassa itsetehtyä makkaraa.

Ja hintataso. Se, että pariksi viikoksi saa autontapaisen parillasadalla ja sillä voi huristella niihin pikkukyliin eikä joudu riutumaan jossain rantaloma"paratiisissa".

Mut portugalista puheenollen, Madeiralle haluaisin! (muokkaus)
Albufeira Portugalissa, aivan ihana paikka...suosittelen lämpimästi!!*Suosittelee lämpimästi*
 
r0s

Yhteistyössä