Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mie heräsin vähän ennen klo 9,unenpäästä oli vaikea saaha kiinni,kun nenä oli tukossa ja hengittäminen vähän vaikeeta ja Minttu päätti tulla kainaloon ja viihtyi pari tuntia siinä. Onneksi sitten lähti ja mä sain nenä ja astmasuihketta otettua.

Aamupalaksi piparinmakuista kahvia ja myslileipää maksapasteijalla ja maustekurkulla sekä sienisalaatilla :p

Lounaalla jouluruokia ja iltapäivällä käytiin anopilla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Olihan Prismareissu. :ROFLMAO:

Matkalla alkoi himottaa hampurilainen. Siinä sit mietittiin muitakin vaihtoehtoja mutta päädyttiin ratkaisuun että mä haen hampparini hesestä ja mies ottaa raxin sapuskat ja mennään syömään siihen rajamaille.

'No, kumpikin oli kiinni.

Seuraava vaihtoehto kebab! Ja jokaikinen kaupungin kebab-pitseria oli kiinni! Samoin autogrillit ja torigrillit ja muut grillit. :notworthy: :confused: :cry:

Lopulta ajeltiin kauemmas motarinvarteen ja jo löytyi paikka mistä sai purilaisia.

Himo siis tyydytettty.
 
Kumma juttu :unsure:o_O:sneaky:
Mie oon ahkerasti syönnyt konvehteja pois,mutta kun ne tuntuu vaan lisääntyvän :eek:
Onkohan nyt joku konvehtien lisääntymisaika vai onko meille vain sattunut lisääntyvät konvehdit :rolleyes::unsure::geek::eek:

:LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:
Anopiltakin saatiin pandan suomi mustikka-vaniljakonvehteja
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Kumma juttu :unsure:o_O:sneaky:
Mie oon ahkerasti syönnyt konvehteja pois,mutta kun ne tuntuu vaan lisääntyvän :eek:
Onkohan nyt joku konvehtien lisääntymisaika vai onko meille vain sattunut lisääntyvät konvehdit :rolleyes::unsure::geek::eek:

:LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:
Anopiltakin saatiin pandan suomi mustikka-vaniljakonvehteja
On.. :confused: Meillä oli 6 suklaakonvehtirasiaa ja vietiin yksi päivällä tutuille kun käytiin piipahtamassa ja saatiinkin sitten äsken uusi tilalle... +pari suklaalevyä:eek::confused::ROFLMAO::whistle::cautious:
 

Yhteistyössä