Olin siis taas ahne .isompi ja terhakampi mitä tavallinen
Olin siis taas ahne .isompi ja terhakampi mitä tavallinen
Piirakka vai muna? Kummasta te puhutte?Karjalainen on isompi.
Kumpi, piirakka vai muna?isompi ja terhakampi mitä tavallinen
Laitan kyllä asiasta palautetta. Ei yksi voi saada erikoiskohtelua.Tuo mekki on modejen lellilapsi, ne suojaa sitä joka vietiltä
Sopii miettiä mistä voi johtua.Laitan kyllä asiasta palautetta. Ei yksi voi saada erikoiskohtelua.
Ei ollut tai sitten oli enemmän kassatytsyjä kuin normaalistiOliko pahat ruuhkat?
KM pakotettiin juomaan glögiä ja seurustelemaan immeisten kanssa. Täytyy vielä jatkaa hieman seurustelua.kilinkellit, iiwebin suomihuoneessakaan kukaan ei oo hereillä ja tää palsta nukkuu kans.
Hän leikkii vaikeasti tavoiteltavaaTuo mekki on modejen lellilapsi, ne suojaa sitä joka vietiltä
täällä taitaa tulla väsy enneko sun seurustelu loppuuKM pakotettiin juomaan glögiä ja seurustelemaan immeisten kanssa. Täytyy vielä jatkaa hieman seurustelua.
Nonni. Tajusivat häippästätäällä taitaa tulla väsy enneko sun seurustelu loppuu
Niin näyttääHän leikkii vaikeasti tavoiteltavaa
wau, olipa omaperäinen...kilisee kilisee kasseissa
kasseissa, kasseissa
kilisee kilisee kasseissa
viinapullot kasseissa
Iltaa, mä en ole voinut tehdä mitään.Iltaa...mites on joulusiivoilut ynnä muut laittamiset menossa?
Mä tiskasin kylppärin ja keittiön ja huomenna jatkuu loput urakat. mutta nyt istun ja juon kyllä kahvia
Eihän se vie yöunia, eihänIltaa...mites on joulusiivoilut ynnä muut laittamiset menossa?
Mä tiskasin kylppärin ja keittiön ja huomenna jatkuu loput urakat. mutta nyt istun ja juon kyllä kahvia
Joulusiivoukset oikein hyvällä mallilla, mutta ikkunoita en, lälläslää, pesekkää!Iltaa...mites on joulusiivoilut ynnä muut laittamiset menossa?
Iltaa, mä en ole voinut tehdä mitään.
VieEihän se vie yöunia, eihän
Ollut hedari pari päivää tuon yhden vaivan lisäksi.
No nii, eipähän mäne sekään kahvi ihan hukkaan