Missä vitun kupissa?Siellä kipossa voi nyt olla tahmeitakin joukossa
Ja joka kerta se harmittaa yhtä paljonMun luurist loppui akku
paa laturiinMun luurist loppui akku
Panin panin mutku se vaatii, että pitää ladata pohjaan saakkapaa laturiin
Kaikkeen ei kannata aina suostuaPanin panin mutku se vaatii, että saa painaa pohjaan saakka
Oi että on muuten hauskaa pikkumuksun jälkeen ottaa poppareita kun tulee sellanen jostain kohin märkä poppari vastaanSiellä kipossa voi nyt olla tahmeitakin joukossa
Siellä sun puurokupissa mihin KalaMies munansa upotti 4Missä vun kupissa?
TäälläÄlä pliis palaa.
Sustahan on nätti tullutTäällä
Onko teillä ollut joku askartelutuokio? Itse superliimasin kerran sormeni kiinni vapaani ja toisen kerrän vedin superliimaa niin, että sitä lensi pienestä pensselistä silmään. Siinä saikin sitten huuhdella silmää 30 min. Sen jälkeen maailma oli ihan harmaa toisesta silmästäMun kännykän näytössä on liimaa...
Seura tekee kaltaisekseen?Sustahan on nätti tullut
Sneeky cleverKaikkeen ei kannata aina suostua
Ja karvavaavi katsoo lumoavin silmin vierellä?Touhutkaa te, mä katselen koska nyt on kädet suht varattuna!
siis syön
Olemme "aniharva"yleensä pariskunnat viettää joulua joko kotonaan tai naisen vanhempien luona
aniharvat menee miehen vanhempien luo
Oli pakko käyttää hyväksiSneeky clever
Tehtiin muutama joulukortti, mun mielestä mun luuri oli kyllä eri pöydällä...Onko teillä ollut joku askartelutuokio? Itse superliimasin kerran sormeni kiinni vapaani ja toisen kerrän vedin superliimaa niin, että sitä lensi pienestä pensselistä silmään. Siinä saikin sitten huuhdella silmää 30 min. Sen jälkeen maailma oli ihan harmaa toisesta silmästä
Oli pakko käyttää hyväksi
No niin se on pakko ollaSeura tekee kaltaisekseen?