et oo vielä tottunu olemaan kaikessa maksumies?Huonot jäsenyysedut ja liian korkeat jäsenmaksut
et oo vielä tottunu olemaan kaikessa maksumies?Huonot jäsenyysedut ja liian korkeat jäsenmaksut
Ei siihen koskaan totu. Järkyttää joka kerta kun eksyn tililleet oo vielä tottunu olemaan kaikessa maksumies?
sepä se ja kun lukee tilinauhasta sen summan mikä otetaan yhteiseen hyväänEi siihen koskaan totu. Järkyttää joka kerta kun eksyn tilille
Saati sitten että on alipalkattu, ylityöllistetty, aliarvostettu ja liian fiksu kyseisiin hommiinsepä se ja kun lukee tilinauhasta sen summan mikä otetaan yhteiseen hyvään
*ojentaa kipon*Meka pistää vaan popparikipon kiertoon kiitoksia
Ole hyvä.
Uskoisin että kotimaista.oliko iljettävää ulkolaista lohta vai hyvää ja ravitsevaa kotimaista?
hyvä, on syytä suosia kotimaistaUskoisin että kotimaista.
Iltaa allihuuppa!
Joulu saa näköjään mielikuvituksen laukkaamaan muillakin kuin lapsilla .mun lahkossa jäsenten pitää maksaa mulle veroja niin että mun ei tartte käyä duunissa ja naisten pitää antaa mulle kun mulle tulee niihin mielihalu
jäsenanomukset kuvan kanssa yyveelootaan
Hän on iso lapsi. Melkein kuten minäJoulu saa näköjään mielikuvituksen laukkaamaan muillakin kuin lapsilla .
Lapsenmielisyys on mitä parhaimpia ominaisuuksia .Hän on iso lapsi. Melkein kuten minä
Jep. Mua saa kuulemma aina hävetäLapsenmielisyys on mitä parhaimpia ominaisuuksia .
Ittiäki hävettäis kylläJep. Mua saa kuulemma aina hävetä
No onneksi mua hävettää eri asiat kuin suaIttiäki hävettäis kyllä
Son justhin nuin, onneksiNo onneksi mua hävettää eri asiat kuin sua
Kiitos mekalle. Nyt on parempi