No hyh sentään, mitä pervoiluaAuragold hankittu, kun vielä ehtis leipoa omaa piparia
Otit sitte ton Rättiksen lahko jutun ihan vakavissas?mun lahkossa jäsenten pitää maksaa mulle veroja niin että mun ei tartte käyä duunissa ja naisten pitää antaa mulle kun mulle tulee niihin mielihalu
jäsenanomukset kuvan kanssa yyveelootaan
eiku oon jo pitkään harkinnu oman uskonlahkon perustamistaOtit sitte ton Rättiksen lahko jutun ihan vakavissas?
No meillon lestat, jesset ja evlut...mikäs sää oisit?eiku oon jo pitkään harkinnu oman uskonlahkon perustamista
oltais vaikka Pyhän Ruutiksen anteliaat seuraajatNo meillon lestat, jesset ja evlut...mitä me oltaisiin?
Taitaa tää perustaja olla dementikkokin vielä...mää mittään hakemusta ole laittanut...muistaaksenija kiitos jäsenanomukseksesta, se on kiittäen ja ylistäen hyväksytty
ja olikin muodollisesti pätevä hakemusTaitaa tää perustaja olla pukkikin vielä...mää taisin tosiaan laittaa hakemusta ...muistaakseni
Anopille tuliterä arkku lahjaksikatso liitettä 9047 Viime hetken lahjavinkit?
Vierailija suolisti tontun meidän kuusesta
Vierailija suolisti tontun meidän kuusesta
Liiiiiian pitkä...
Huonot jäsenyysedut ja liian korkeat jäsenmaksutihmeen vähän on palstan miehet hakeneet mun lahkoon
Liiiiiian pitkä...
Mitä sää siellä mussutat?
PoppareitaMitä sää siellä mussutat?