Ei torxia, niihin ei löydy koskaan sopivia ruuvimeisseliäMikäli annatte miehillenne ruuveja lahjaksi, niin hommatkaa torxeja!
Ei varmaan löyvy sopivaa ruuvimeisseliä jos torxia piitäis ruuvata, pitäis löytää torxipääEi torxia, niihin ei löydy koskaan sopivia ruuvimeisseliä
Torxipää, sekä se oikea nimi sille on? Täällä ne koot ovat numeroillaEi varmaan löyvy sopivaa ruuvimeisseliä jos torxia piitäis ruuvata, pitäis löytää torxipää
Torx koot ovat ilmoitettu esim T-10, T-15, T-20, T-25, T-30 ja T-40Torxipää, sekä se oikea nimi sille on? Täällä ne koot ovat numeroilla
Instant raskaus?Riippuu käyttökohteesta. Pultit ja mutterit on enempi mun mieleen, oli sitten torksja tai kuusiokoloja.
Joulusyömingit ovatkin sitten oikeen makoista unelmaruokaa! Sillon ei kaloreita laskeskella ja maha pulleena saa kulkea monta päivää.
Joulukinkku laitettu tänään sulamaan, ankka vasta lauantaina, kalkkuna perjantainaRiippuu käyttökohteesta. Pultit ja mutterit on enempi mun mieleen, oli sitten torksja tai kuusiokoloja.
Joulusyömingit ovatkin sitten oikeen makoista unelmaruokaa! Sillon ei kaloreita laskeskella ja maha pulleena saa kulkea monta päivää.
Aivan, niin myös täällä.Torx koot ovat ilmoitettu esim T-10, T-15, T-20, T-25, T-30 ja T-40
Niin täälläkin, esim. T25.Torxipää, sekä se oikea nimi sille on? Täällä ne koot ovat numeroilla
Minkälainen ongelma nytten sitten oikiastaan oli? Niinkö sielä päässä?Aivan, niin myös täällä.
Kui Sinä ne tiedät? Sinähän olit jonkin muun ammatin taitaja?Niin täälläkin, esim. T25.
kahvit pärsk syliin!!!Minkälainen ongelma nytten sitten oikiastaan oli? Niinkö sielä päässä?
Ei siitä vielä arvottu.Kui Sinä ne tiedät? Sinähän olit jonkin muun ammatin taitaja?
Ei mulla mitään ongelmia ole eikä olle ollutkaan, sinä vain puhuit jostain päästäMinkälainen ongelma nytten sitten oikiastaan oli? Niinkö sielä päässä?
Listitkö sä päivä päivältä navetan elukat?Joulukinkku laitettu tänään sulamaan, ankka vasta lauantaina, kalkkuna perjantaina
Luin mutten että ”akka vasta lauantaina”.Listitkö sä päivä päivältä navetan elukat?
Listitkö sä päivä päivältä navetan elukat?
Poro lyyvään sullaan vasta vähän enne uuttavuottaListitkö sä päivä päivältä navetan elukat?