Ei osaa. Sen siskokin ja siskonmies odottaa aina mun tekemää. Maustan sen rakkaudella nääsMulla on pieni epäilys, että rakas vaimosikin tekee ihan samalla tavalla hapankaalin.
Ei osaa. Sen siskokin ja siskonmies odottaa aina mun tekemää. Maustan sen rakkaudella nääsMulla on pieni epäilys, että rakas vaimosikin tekee ihan samalla tavalla hapankaalin.
Nöy?No veikö Manta kielen?
Ei niitä irtohiuksia kuulu syyä!Näjen sieluni silmin kuinka ajan itseni kaljuksi ja sylki lentää pari metriä suusta seinälle eteenpäin lentäen*räkii*
Ei osaa. Sen siskokin ja siskonmies odottaa aina mun tekemää. Maustan sen rakkaudella nääs
No hyvä. Olen yhtä hauska kuin PennywiseNöy?
Se on jossain hukassa mut höyryhengittelin piparjuurta.Oletko kokeillut, onko nenäkannusta apua?
No emmää ny sitä sentään tarkoittanu...
Ai millä, noin niinku tarkemmin? Nääs.
Ellu on niin kevyt ja olen suhteellisen vahvassa kunnossa nyt, että tarvitsette lisävahvistuksia (tai lisäpainoa)Ellu, pyyhkäsen KM:n tonttiin, istu sää sen päälle ja ala ronskisti kutittaa niin se alkaa laulaa meille sitä kaalireseptiä!
Jos ei muuten laula ni kutitan lisäks varpaista!
Se onnistuu.Ellu on niin kevyt ja olen suhteellisen vahvassa kunnossa nyt, että tarvitsette lisävahvistuksia (tai lisäpainoa)
Sun jalat oon tietenki sitonu pihtiin joten et sää kuule mihkään liiku. *leijuu painiotteillaan*Ellu on niin kevyt ja olen suhteellisen vahvassa kunnossa nyt, että tarvitsette lisävahvistuksia (tai lisäpainoa)
Heiii. Sun piti olla mun tiimissä...Se onnistuu.
No sitten mulla ei mitään mahkuja...Sun jalat oon tietenki sitonu pihtiin joten et sää kuule mihkään liiku. *leijuu painiotteillaan*
Ei vitsit. Voisin kertoa tarinan naamalle istumisesta, mutta jätetään nyt väliinElä nyt mek mene siihen KM:n naamalle istumaan kun ei kuulla reseptiä!!!!
Juu näin tekee!Ja robomode estää taas mekalle vastaamisen
Joo kerro nyt vaan se resepti tai väännän sut solmuun.Ei vitsit. Voisin kertoa tarinan naamalle istumisesta, mutta jätetään nyt väliin
Väännä väännä, reseptiä ei heru, koska sitä ei ole. Vedän lennosta, maustan ja maistan kunnes hapan, suola ja sokeri on tasapainossa.Joo kerro nyt vaan se resepti tai väännän sut solmuun.
Mitä suolaa käytät?Väännä väännä, reseptiä ei heru, koska sitä ei ole. Vedän lennosta, maustan ja maistan kunnes hapan, suola ja sokeri on tasapainossa.
Ahaa olet siis idän ihme. Se selittääkik paljon.Jos totta puhutaan niin en oo kummonenkaan kinkunsyöjä. Ehkä pari viipaletta syön. Muuten lautasella on muun muassa laatikoita, rosollia, kalaa ja laatikoiden kylessä maailman parasta venalaista silli-kerma-kananmuna-majoneesia ja iso kasa kapriksia, herneitä ja venäläisiä suolakurkkuja.
Jotain venäläistä suolaa. Ostettu virosta nimellä jämesool. On pirun suolaista suolaa. Täytyy olla varovainen.Mitä suolaa käytät?
Mulle Venäjänmummo opetti hapankaalin teon, enkä itekään o hassumpi niissä hommeleissa.
Elä nyt mek mene siihen KM:n naamalle istumaan kun ei kuulla reseptiä!!!!
Jämesool on paksusuoli.Jotain venäläistä suolaa. Ostettu virosta nimellä jämesool. On pirun suolaista suolaa. Täytyy olla varovainen.
Ei pitänyt. Mieki haluun reseptin.Heiii. Sun piti olla mun tiimissä...