Turkulainen vitsi...Täh mitennii sieltä?
Turkulainen vitsi...Täh mitennii sieltä?
Mulle ehdotettiin, että voisin muuttaa pois, jotta voisivat ottaa kisun...Ja jos onkin allerginen ni Mantan voi ajaa kaljuks ja dipata väliajoin rasvassa jotta ei hilseile! *tonttuhymiö tähän*
No kinkkua saa vasta jouluaattona.Onko kinkkua myös? Ja nyt on jo ilta.. Kohta yö..
Arvaan että rakkaat pershetelmät oli asialla?Mulle ehdotettiin, että voisin muuttaa pois, jotta voisivat ottaa kisun...
meillä saatetaan ottaa förskottiaNo kullia saa vasta jouluaattona.
No kyllä sitä taisi kaikki kannattaaArvaan että rakkaat pershetelmät oli asialla?
se on aivan huippukampe
Mä voin leikkiä, että mäki saan, edes silloin aattona!meillä saatetaan ottaa förskottia
No kyllä sitä taisi kaikki kannattaa
Näjen sieluni silmin kuinka manta ajaa minut kaljuksi sylki pari metriä suusta naamalle eteenpäin lentäen*näkee*Ja jos onkin allerginen ni Mantan voi ajaa kaljuks ja dipata väliajoin rasvassa jotta ei hilseile! *tonttuhymiö tähän*
Se myyjäkin oli nainen. En voinut voittaa. 2-1 hävisin...
Aika reilu meininki!*tirsk*
Kai menit autokauppaan ihan vaan vittuillakseks? Eikunnii!!!Öhm.
Uus pärrä kostoks!
Joko testasit mustikkaisen glögin?
Pelkkiä laatikoitako nyt siis...No kinkkua saa vasta jouluaattona.
Mä voin syödä vaikka yöllä jos huvittaa. Pitää sitäpaitsi harjoitella joulua varten. Sillon käydään yölläkin syömässä.
Auts!Se myyjäkin oli nainen. En voinut voittaa. 2-1 hävisin...
Nii mutta ei turkulaiset hallitte vitsejä...tehän kannatattekin tepsä herttinen sentäänTurkulainen vitsi...
Ja ehkä myös niitä suklaakonvehtejaPelkkiä laatikoitako nyt siis...
Ja saat toki syödä vaikka kokoyön mäkin otan voileipää vielä kun en aikaisemmin ehtinyt
No tepsihän on itsessään jo vitsi...Nii mutta ei turkulaiset hallitte vitsejä...tehän kannatattekin tepsä herttinen sentään
Jos totta puhutaan niin en oo kummonenkaan kinkunsyöjä. Ehkä pari viipaletta syön. Muuten lautasella on muun muassa laatikoita, rosollia, kalaa ja laatikoiden kylessä maailman parasta venalaista silli-kerma-kananmuna-majoneesia ja iso kasa kapriksia, herneitä ja venäläisiä suolakurkkuja.Pelkkiä laatikoitako nyt siis...
Ja saat toki syödä vaikka kokoyön mäkin otan voileipää vielä kun en aikaisemmin ehtinyt
*hämmentyy* Mitä tähän pitäisi vastata?No tepsihän on itsessään jo vitsi...
Teen muuten parhaimman hapankaalin myösJos totta puhutaan niin en oo kummonenkaan kinkunsyöjä. Ehkä pari viipaletta syön. Muuten lautasella on muun muassa laatikoita, rosollia, kalaa ja laatikoiden kylessä maailman parasta venalaista silli-kerma-kananmuna-majoneesia ja iso kasa kapriksia, herneitä ja venäläisiä suolakurkkuja.
No veikö Manta kielen?*hämmentyy* Mitä tähän pitäisi vastata?
Mulla on pieni epäilys, että rakas vaimosikin tekee ihan samalla tavalla hapankaalin.Teen muuten parhaimman hapankaalin myös
RosolliJos totta puhutaan niin en oo kummonenkaan kinkunsyöjä. Ehkä pari viipaletta syön. Muuten lautasella on muun muassa laatikoita, rosollia, kalaa ja laatikoiden kylessä maailman parasta venalaista silli-kerma-kananmuna-majoneesia ja iso kasa kapriksia, herneitä ja venäläisiä suolakurkkuja.