vierailija
ei ole pakko vastata.tämä on keskustelupalsta. ja jos puhuu jostain asiasta täällä avoimesti niin silloin voi varautua lisäkysymyksiin.
ei ole pakko vastata.tämä on keskustelupalsta. ja jos puhuu jostain asiasta täällä avoimesti niin silloin voi varautua lisäkysymyksiin.
Niin? Miten tämä liittyi nyt mihinkään?tämä on keskustelupalsta. ja jos puhuu jostain asiasta täällä avoimesti niin silloin voi varautua lisäkysymyksiin.
mutta kyllä kysymyksiä saa esittää.ei ole pakko vastata.
varamiespalvelu?
ai niin, sinä ole se tolllo joka ei tajua mitään. sulle pitää aina vääntää rautalangasta kaikki ja jankutat samaa silti. no kaiva kuoppa ja hyppää sinne.Niin? Miten tämä liittyi nyt mihinkään?
Se on ihan sama sulle, mitä Elena tekee tai ei tee. Ei kosketa, ei liikuta sua mitenkään. Ja jos oikeasti osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi, niin kaikki oleellinen tieto, minkä Elena itse halusi kertoa, on jo annettu. Hän ei ole sinulle eikä kenellekään muulle tilivelvollinen.jos kertoo että loput aineet kirjoittaa syksyllä...(nyt tämän vuoden syksy meni jo joten tänävuonna ei ole enää mahdollista) niin ensi syksyyn on aikaa 9 kuukautta. pyöritteleekö peukaloita siihen asti? ilmeisesti? meneekö tihin,ei varmaan. opintojen verukkeella voi makoilla kotona tekemttä mitään.
mutta ei ole pakko vastatamutta kyllä kysymyksiä saa esittää.
ja höpö sulle. Lopeta se harmaana kirjoittelu ja itsesi puolustelu. mua liikuttaa ja saan kysyä asioista joita täällä keskustellaan. jos sua häiritsee niin voi poistua. ei tarvitse puuttua.Se on ihan sama sulle, mitä Elena tekee tai ei tee. Ei kosketa, ei liikuta sua mitenkään. Ja jos oikeasti osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi, niin kaikki oleellinen tieto, minkä Elena itse halusi kertoa, on jo annettu. Hän ei ole sinulle eikä kenellekään muulle tilivelvollinen.
tuo toinen ei sitä ymmärrä. jankuttaa vaan että ei kuulu sulle,älä kysy jne.....tollloja olette kaikki.mutta ei ole pakko vastata
En tiedä kenelle kuvittelet viestisi osoitettavan. Asioista voi puhua ja kysyäkin, hyvä olisi, että ymmärrettäisiin myös vastaukset.ja höpö sulle. Lopeta se harmaana kirjoittelu ja itsesi puolustelu. mua liikuttaa ja saan kysyä asioista joita täällä keskustellaan. jos sua häiritsee niin voi poistua. ei tarvitse puuttua.
Ja minä puhuin kastraatiosta joka ei ole sama asia kuin vasektomia. Sulla oli ja on termit hukassa. Siitä tarvitse hiiltyä kun korjataan.Ymmärsinhän, vasektomiassa ei kylläkään miehiltä kiveksiä poisteta ja siitä mä puhuin.
Vasektomia poistaa miehiltä vaan siittiöiden mahdollisuuden tulla ulos orgasmin seurauksena.
jos ei saa vastauksia niin vaikea ymmärtää niitä.En tiedä kenelle kuvittelet viestisi osoitettavan. Asioista voi puhua ja kysyäkin, hyvä olisi, että ymmärrettäisiin myös vastaukset.
Onko Miikillä ollut ikävä? Sikarit jäi ostamatta, olivat niin pevon tyytiitä
sitä sitten kun posti voivottelee sitä kun ihmiset postittavat kirjeitä ja kortteja aiempaa vähemmän ja sitten kun yrität laittaa jollekin synttärikortin niin ei se mene perille,myöhästyy pariviikkoa. niin ei ole järkeä tuollaisessa. kuukautta aikaisemmin pitäisi vissiin laittaa kortti jos meinaa että menee ajoissa perille.mitä sitte
Oli ikävä.Onko Miikillä ollut ikävä? Sikarit jäi ostamatta, olivat niin pevon tyytiitä
No nyt halataan. Hali!Oli ikävä.
*halaus*No nyt halataan. Hali!
Täällä sataa vettä ja joka päivä.Täällä tupruttaa ihanan paljon lunta, heti piristää mieltä!!
Olkkarin ikkunassa 120 ledvaloa ja tuvassa tuoksuu tuore kahvi ja joulutortut
Varaderossa oli 30 astetta lämmintä ja airinkoistaTäällä tupruttaa ihanan paljon lunta, heti piristää mieltä!!
Olkkarin ikkunassa 120 ledvaloa ja tuvassa tuoksuu tuore kahvi ja joulutortut