Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
jos kertoo että loput aineet kirjoittaa syksyllä...(nyt tämän vuoden syksy meni jo joten tänävuonna ei ole enää mahdollista) niin ensi syksyyn on aikaa 9 kuukautta. pyöritteleekö peukaloita siihen asti? ilmeisesti? meneekö tihin,ei varmaan. opintojen verukkeella voi makoilla kotona tekemttä mitään.
Se on ihan sama sulle, mitä Elena tekee tai ei tee. Ei kosketa, ei liikuta sua mitenkään. Ja jos oikeasti osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi, niin kaikki oleellinen tieto, minkä Elena itse halusi kertoa, on jo annettu. Hän ei ole sinulle eikä kenellekään muulle tilivelvollinen.
 
vierailija
Se on ihan sama sulle, mitä Elena tekee tai ei tee. Ei kosketa, ei liikuta sua mitenkään. Ja jos oikeasti osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi, niin kaikki oleellinen tieto, minkä Elena itse halusi kertoa, on jo annettu. Hän ei ole sinulle eikä kenellekään muulle tilivelvollinen.
ja höpö sulle. Lopeta se harmaana kirjoittelu ja itsesi puolustelu. mua liikuttaa ja saan kysyä asioista joita täällä keskustellaan. jos sua häiritsee niin voi poistua. ei tarvitse puuttua.
 
vierailija
Huhhu että postin touhu on mennyt naurettavaksi. postin sivuilla kerrotaan että kortit ja kirjeet jaetaan 4 arkipäivän kuluessa ja itse sain tänään kortin joka on leimattu 9.12... eli 8 päivää kesti sen kulku kotiin.
ja mitä kirjeitä itse olen lähettänyt jo marraskuussa niin ne eivät ole menneet perille vieläkään.:confused::mad:
 
vierailija
mitä sitte
sitä sitten kun posti voivottelee sitä kun ihmiset postittavat kirjeitä ja kortteja aiempaa vähemmän ja sitten kun yrität laittaa jollekin synttärikortin niin ei se mene perille,myöhästyy pariviikkoa. niin ei ole järkeä tuollaisessa. kuukautta aikaisemmin pitäisi vissiin laittaa kortti jos meinaa että menee ajoissa perille.
 

Yhteistyössä