Pysykääs räkänokat poissa ihmistenilmoilta jotta ei tartu.
Ainakin ymmärrän steriloinnin ja kastraation eron.Sinäkö olet asiantuntija?
Eikö tuon nyt kaikki ymmärrä.Ainakin ymmärrän steriloinnin ja kastraation eron.
Et sinä ainakaan eilen ymmärtänyt.Eikö tuon nyt kaikki ymmärrä.
Ymmärsinhän, vasektomiassa ei kylläkään miehiltä kiveksiä poisteta ja siitä mä puhuin.Et sinä ainakaan eilen ymmärtänyt.
sä et kyllä ymmärrä mistään mitäänYmmärsinhän, vasektomiassa ei kylläkään miehiltä kiveksiä poisteta ja siitä mä puhuin.
Vasektomia poistaa miehiltä vaan siittiöiden mahdollisuuden tulla ulos orgasmin seurauksena.
ilmeisesti koulusikin olet jo keskeyttänyt kun et pärjännyt.Ymmärsinhän, vasektomiassa ei kylläkään miehiltä kiveksiä poisteta ja siitä mä puhuin.
Vasektomia poistaa miehiltä vaan siittiöiden mahdollisuuden tulla ulos orgasmin seurauksena.
Mitä hittoo mä sinne lomalla meen?ilmeisesti koulusikin olet jo keskeyttänyt kun et pärjännyt.
joko sulla on kohta niitä kirjotuksia vai mitänenyoli?Mitä hittoo mä sinne lomalla meen?
Opiskelin viime vuonna melkein kaikki pakolliset, paitsi 7 kurssia jotka suoritin kemiaa vaille syksyllä jo, joten tällä ja viime jaksolla ollut vaan muutama tunti per viikko....mutta ooppas sää ihana kun näin huolehdit muiden ihmisten asioista omien murheiden keskellä.
Syksyllä kirjotan, tuli niin paljon sairasteltua tässä ja haluan kirjoittaa mahdollisimman monta ainetta mistä osa jää syksyyn.joko sulla on kohta niitä kirjotuksia vai mitänenyoli?
toivotan tsemppiä jo näin etukäteenSyksyllä kirjotan, tuli niin paljon sairasteltua tässä ja haluan kirjoittaa mahdollisimman monta ainetta mistä osa jää syksyyn.
ei teille harmaille kiusaajille kannattas vastailla mitäänKai sinä ymmärrät ettet saa häneltä vastausta enää mihinkään?
Luepa uudelleen ja ajatuksen kanssa.kyllä.
Ei kun minä vastasin harmaalle kiusaajalle, koska olen huomannut ettei ellu näe vaivaa vastaille sille mitään ikinä.ei teille harmaille kiusaajille kannattas vastailla mitään
lue itseLuepa uudelleen ja ajatuksen kanssa.
pidä huoli vaan omista asioista. ja on aiheellista kysyä meinaako lusmuilla ensisyksyyn asti tekemättä mitään..Ei kun minä vastasin harmaalle kiusaajalle, koska olen huomannut ettei ellu näe vaivaa vastaille sille mitään ikinä.
Paitsi tänään vastasi.
Elenan tekemiset liittyvät sinuun miten? Käsittääkseni ei yhtään mitenkään. Joten ei ole aiheellista.pidä huoli vaan omista asioista. ja on aiheellista kysyä meinaako lusmuilla ensisyksyyn asti tekemättä mitään..
Asia tuskin sulle kuuluu ja ellu on sanonut sairastelleensa paljon.pidä huoli vaan omista asioista. ja on aiheellista kysyä meinaako lusmuilla ensisyksyyn asti tekemättä mitään..
Paraskin puhuja...Pidä sinä huoli sinun asioista.pidä huoli vaan omista asioista. ja on aiheellista kysyä meinaako lusmuilla ensisyksyyn asti tekemättä mitään..
tämä on keskustelupalsta. ja jos puhuu jostain asiasta täällä avoimesti niin silloin voi varautua lisäkysymyksiin.Elenan tekemiset liittyvät sinuun miten? Käsittääkseni ei yhtään mitenkään. Joten ei ole aiheellista.
ellu ei lusmuile.jos lusmuilee niin se ei kuulu muille.pidä huoli vaan omista asioista. ja on aiheellista kysyä meinaako lusmuilla ensisyksyyn asti tekemättä mitään..
no onko sitten töissä ensisyksyyn ja kirjoituksiin asti?ellu ei lusmuile.jos lusmuilee niin se ei kuulu muille.