Kyllä valitettavasti näin on. Vähän tässä pelottaakin, iskeekö nyt raskusdiabetes. Ennen ei ole ollut tai siis en ole edes joutunut sokerirasitukseen, mutta viime raskaudessa tuli paljon painoa ihan viime tingassa ja vauvakin oli edellisiä isompi (joskin vielä alle 4 kg), joten kyllähän tuo pelottaa ja mietityttää. Olen nyt lisännyt liikuntaa reippaasti jo ennakoivasti. Puoli tuntia rivakkaa kävelyä tai muuta kotijumppaa aterian jälkeen auttaa kuulemma hyvin verensokerin tasaamiseen.Oon ymmärtänyt, et alipainoisena niitä raskauskiloja tulee reippaasti, että on sit energiaa maidontuotantoon.
Kyllä mää luulen, että on ihan normaalia Olen ymmärtänyt että vv:a ylipäätään tulee raskausaikana enemmän kuin yleensä. Minullakin tuleee sellaista kirkasta, pikkuisen ovisliman tyyppistä tavaraaMulla nämä eritepäivitykset jatkuu eli eilen illalla tuli ihan ovisliman tyyppistä kirkasta venyvää limaa ja paljon. Kääk!! Mitä tämä tarkoittaa? Kuuluuko asiaan? Eihän ovista voi tulla raskauden aikana kuitenkaan?
(Tosiaan eka raskaus meneillään , niin kaikki vähän uutta ja jännää )
Tsemppiä kovasti, toivottavasti kaikki on hyvin! Ja jos ei ole vuotoa, niin ehkäpä se oli jotain asiaan kuuluvaa.Mulla oli todella kovia vatsakipuja torstaina.. Olin jo melkein varma, että nyt tämä menee kesken. Toistaiseksi ei ainakaan vuotoa ole näkynyt. Ylihuomenna varhaisultra.. Suurin pelko tällä hetkellä, että siellä näkyisikin vain tuulimuna.. Mutta toki koitan ajatella, että saavutus on ollut jo päästä "tänne" asti.