vierailija
Huomenta!
Meidät on toimitettu hätäapukeikalle jonnekin mis on pimeää. Räntääkin roiskii ja voi kili kellit.
Tän vuoden voinee muistaa vuotena jona olin pääsääntöisesti kurat perceessä.
Huomenta!
Meidät on toimitettu hätäapukeikalle jonnekin mis on pimeää. Räntääkin roiskii ja voi kili kellit.
Tän vuoden voinee muistaa vuotena jona olin pääsääntöisesti kurat perceessä.
Hei älä mee tai viet multa kaikeeen...Käyn pissillä
Huomenta!
Tän vuoden voinee muistaa vuotena jona olin pääsääntöisesti kuravaatteissa.
Lähden paimenten mukaan
Mä ajattelin tehdä kohta nuudeliwokkia...tai sitten en, kattoo nyt jaksaako.Heseruokapäivä Ateria tuodaan kotiin.
Älä nuku ennen 21.00.Mä ajattelin tehdä kohta nuudeliwokkia...tai sitten en, kattoo nyt jaksaako.
Tekis toisaalta mieli mennä nukkumaan.
Älä mee nukkumaan !Mä ajattelin tehdä kohta nuudeliwokkia...tai sitten en, kattoo nyt jaksaako.
Tekis toisaalta mieli mennä nukkumaan.
Viestien kirjoittaminen on mennyt vaikeaksi. AutomoderointiKuinka täällä taas pitää kirjoittaa nätisti että läpäisen seulan. Otan joulusimaa odotellessa, kippis ja laukaus
Viestien kirjoittaminen on mennyt vaikeaksi. Automoderointi
Warm Bodies KauhumediaMikä leffa?
On nykyään himskatin vaikea kirjoitaa tänneKuinka täällä taas pitää kirjoittaa nätisti että läpäisen seulan. Otan joulusimaa odotellessa, kippis ja laukaus
älä häivyAikamoista pelleilyä, tämä kuivii kasaan kohta koko palsta. Mie ainakin liukian täältä tulevaisuudessa. Alkaa pinna kiristymään nääs. Aika ärsyttävää tuo turun murre. Porilaiset on hyviä. Siellä oli yhdessä grillkkioskissa kissa, siis semmone ihan kissa
Poika raukka.Siellä se poika uunissa kypsyy ja tuoksuu
Älä poistu kokonaan.Aikamoista pelleilyä, tämä kuivii kasaan kohta koko palsta. Mie ainakin liukian täältä tulevaisuudessa. Alkaa pinna kiristymään nääs. Aika ärsyttävää tuo turun murre. Porilaiset on hyviä. Siellä oli yhdessä grillkkioskissa kissa, siis semmone ihan kissa
älä häivy