vierailija
Mulla on kireä vaaginaTä! Etkö sä halua höpöttää mun kanssa!
Mulla on kireä vaaginaTä! Etkö sä halua höpöttää mun kanssa!
Taasko oot nukkunu päikkärit!
Nokun horjahdin vahingossa sohvalleTaasko oot nukkunu päikkärit!
Seliseli tampioNokun horjahdin vahingossa sohvalle
Älä yritä söpöillä yhtäänNokun horjahdin vahingossa sohvalle
Voi hiivatti!Nokun horjahdin vahingossa sohvalle
Sietäisi saada risulla pakaroille niin jäisi sohva rauhaanVoi hiivatti!
Sun tarttis jaksaa valvoa yks kokonainen päivä ni illalla ehkä tulis uni.
Toi auttaa, olen koittanut mutku uniongelmissa ei paljo tarvita kun asiat menee sekaisinVoi hiivatti!
Sun tarttis jaksaa valvoa yks kokonainen päivä ni illalla ehkä tulis uni.
No niin, ne on kyllä vaikeita!Toi auttaa, olen koittanut mutku uniongelmissa ei paljo tarvita kun asiat menee sekaisin
Unilääke, nuijanukutus,.Toi auttaa, olen koittanut mutku uniongelmissa ei paljo tarvita kun asiat menee sekaisin
Jännä, ravintoterapeutti kertoi, että hänellä auttoi äänikirjat omiin uniongelmiin...itte en ole kokeillut, koska ongelmana on myös se etten pysty nukahdettuani nukkumaan välttis aamuun saakka.No niin, ne on kyllä vaikeita!
Ootko kokeillu äänikirjoja? Pystyisitkö keskittyy?
Vai heräätkö kesken unia?
Ne tissitkö se pääasia on?Ina ruokaremontissa maikkarilla. Inalla on isot tissit!
Fyysinen rääkki (päiväsaikaan mahd. ulkona) myös saattais auttaa, eikä tee kunnollekaan pahaa.Jännä, ravintoterapeutti kertoi, että hänellä auttoi äänikirjat omiin uniongelmiin...itte en ole kokeillut, koska ongelmana on myös se etten pysty nukahdettuani nukkumaan välttis aamuun saakka.
No ne pisti ekana silmään!Ne tissitkö se pääasia on?
Mulla ongelmana on tällä hetkellä keuhkot, ei happi riitä.Fyysinen rääkki (päiväsaikaan mahd. ulkona) myös saattais auttaa, eikä tee kunnollekaan pahaa.
HuomentaHuomenta!
Meidät on toimitettu hätäapukeikalle jonnekin mis on pimeää. Räntääkin roiskii ja voi kili kellit.
Tän vuoden voinee muistaa vuotena jona olin pääsääntöisesti kuravaatteissa.
ja sulla on iso v'ttuIna ruokaremontissa maikkarilla. Inalla on isot tissit!
ja sulla on iso v'ttu