Tässä suunnittelen vähän ensi vuotta, kiitos kysymästä
Itse tehdystä kyllä...mutta kinkkupaloista joukossa en niinkään, kuin?
Itse tehdystä kyllä...mutta kinkkupaloista joukossa en niinkään, kuin?
Vedä vati päähäsi ja tunge huopa tuhkaluukkuus
Niih. En ole mikään mummo
Jaa että uudenvuodenlupauksia?
No koska itsekin olen hieman saattanut lipsua terveellisistä elämäntavoista niin otanpa asiakseni keksiä kerran viikossa terveellisen aterian jota me sit Elenan kanssa voidaan kumpikin tahoillamme kokata ja syödä.
En ole sienien ystävä, vaikka täällä pohjoisessa on kuulemma parhaat sienet, diu-diu
Miekin haluaisin osallistua syömään samoja herkkuja
En minäkään...vielä..tietääkseni, mutta silti haaveilen tollasesta, tosin töllön tilalla olis takka mitä en nyt vois hätäseen rosille tarjotaNiih. En ole mikään mummo
Tuo kuulostaa hyvältä!Jaa että uudenvuodenlupauksia?
No koska itsekin olen hieman saattanut lipsua terveellisistä elämäntavoista niin otanpa asiakseni keksiä kerran viikossa terveellisen aterian jota me sit Elenan kanssa voidaan kumpikin tahoillamme kokata ja syödä.
diu diusta tuli mieleen, että huomasitko miten Niilo kutsuu Call of dutya?En ole sienien ystävä, vaikka täällä pohjoisessa on kuulemma parhaat sienet, diu-diu
Miekin haluaisin osallistua syömään samoja herkkuja
PS: Enpä ole muuten ennen käynyt niin komeen ravintoterpan luona kuin eilen kävin
diu diusta tuli mieleen, että huomasitko miten Niilo kutsuu Call of dutya?
Höpsistä, hänellä oli parransänki ja pikkupartaHänellä ei ollut partaa?
Eikun sun pitää itte ettiä se video, mutta hän kutsui sitä peliä nimellä 'call of diudiu'En oo niiloa nyt seuraillut isommin ku se suoltaa niitä vidioita kuin liuku hihnalta. Linkkaappa tärkeimmät
Ja sää olet piupiuEikun sun pitää itte ettiä se video, mutta hän kutsui sitä peliä nimellä 'call of diudiu'
huijui ja heti tajusin!!Kai sä, Ellu, hoksasit etten toi harmaa ros ole minä.
Suoraanhan minäkin sanoin.huijui ja heti tajusin!!
Sä olet niitä ihmisiä jotka kirjoittaa ja sanoo asiansa heti suoraan ja omana itsenään...eivätkä piiloudu!!!
Ei se tajunnut, ellu on vähän tollukkaKai sä, Ellu, hoksasit etten toi harmaa ros ole minä.
No se peräpää haisee kun sinne on pakkautunu kaikki kakka, jonka pitäISI tulla sieltä pepunreiästä pois jos se vaan ois olemassa.Mille muumin peräpää haisee?
Eihän niillä ole kuulema peräreikääkään
Niiiiiin ja PRESIDENTTI on parasta kahvia
HyväIltaa 4ya all!
On ollunna töitä! Ja viikonloppuna kauas kauas kisoihin, joten eihän tässä meinaa keritä höpönpöpöttelemään teijjän kanssa niiku mittää!
Tä! Etkö sä halua höpöttää mun kanssa!Hyvä
EnTä! Etkö sä halua höpöttää mun kanssa!