vierailija
joo, se olikin kamala... siitä elokuvasta! Nyt oli löytäneet diagnoosinkin siihenMä en Baula avaa sun linkkejä ikinä.
joo, se olikin kamala... siitä elokuvasta! Nyt oli löytäneet diagnoosinkin siihenMä en Baula avaa sun linkkejä ikinä.
Ennenvanhaan majoneesi oli ihan toisenlaista. Nykyään ei edes luomumaoneesia voi syödä, kun se on tehty ssoijaöljyyn. Kaikki on pilattu, mut onneksi se on ihan helppo tehdä itsekin
Makkaroihin on lisätty perunakuitua ja pyykkipulveria joten ei tule enää mieleen ostaa sellaistakaan. Saathan sie kuitenkin kokeilla
NoupRonklasitko tuota saathan sie viestiä? Emmää semmosta nää
Punainen turska?Terska turskanpunainen
TerskaPunainen turska?
Kynitkö koko parran pois?Nonni nyt on kynitty. Tosin tuo yksi nauroi räkäisesti, että mulla kuulemma alkaa olemaan enemmän karvaa naamassa kuin päässä
Mun mies on enempi tuommoinen rättis tyyppinen soosien kans sotkija, mä teen hyvää ruokaa ja sit se mälvää lautasen täyteen kaikkee mitä kaapista löytyyMuista vaan, että less is more
Eli älä ylimausta jollain ihme sooseilla
Miten sulle Elenan syönnistä tulee huono olo?Ei kannata. Hetken nautintomätöstä tulee loppuillan huono olo, ainakin minulle...
Tarkoittanee makkaraperunoita.Miten sulle Elenan syönnistä tulee huono olo?
Ai niin, tulee huono omatonto, kun maistaa vierasta
Kyllä luulen että ruokasi on kuitenkin niin pahaa että sen on pakko laittaa soosseja että sen pystyy syömään.Mun mies on enempi tuommoinen rättis tyyppinen soosien kans sotkija, mä teen hyvää ruokaa ja sit se mälvää lautasen täyteen kaikkee mitä kaapista löytyy
Ja kehuu vuolaasti miten taas oli älyttömän hyvää vaikka alkuperäsestä ei soosien jälkeen oo jäljellä kuin ajatus Eli siis miestä aatellen noi pussukat ostin, saa valita mitä litkua käyttää tai käyttääkö mitään
Texas pete wingseissä tekee kohdallani julman poikkeuksen, siinä saa siivet vaikka uida
Ei voi olla pahaa koska mikään ei peitä pahaa ruokaa.Kyllä luulen että ruokasi on kuitenkin niin pahaa että sen on pakko laittaa soosseja että sen pystyy syömään.
Luulen, että KM: lla oli jotain muuta mielissä, jonkin muun lipomista kuin makkharaperunanTarkoittanee makkaraperunoita.
Nyt on sileät posket. Nuorruin 10v.Kynitkö koko parran pois?
Mättö = roskaruokaa. Siitä mihin viittaat, niin ei siitä ole koskaan tullut pahaa oloa.Luulen, että KM: lla oli jotain muuta mielissä, jonkin muun lipomista kuin makkharaperunan
Juu näin sen on oltava ja ilmeisesti kaikki muutkin ruuat kun soosit löytää muiden sekä omatekemiinsäkin ruokiin. Toki poikkeuksena makaronilaatikko mihin ruuttaa vaan ketsuppia.Kyllä luulen että ruokasi on kuitenkin niin pahaa että sen on pakko laittaa soosseja että sen pystyy syömään.
Minulle aina myös valitetaan, kun uitan kaikki ketsupissa. Minä vaan pidän ketsupista ruoan kanssaJuu näin sen on oltava ja ilmeisesti kaikki muutkin ruuat kun soosit löytää muiden sekä omatekemiinsäkin ruokiin. Toki poikkeuksena makaronilaatikko mihin ruuttaa vaan ketsuppia.
Tai sit hän vaan tykkää sooseista enempi kuin minä.
Lopeta miehesi kidut. taminenJuu näin sen on oltava ja ilmeisesti kaikki muutkin ruuat kun soosit löytää muiden sekä omatekemiinsäkin ruokiin. Toki poikkeuksena makaronilaatikko mihin ruuttaa vaan ketsuppia.
Tai sit hän vaan tykkää sooseista enempi kuin minä.
*Tonnikalapastaa
Tein *tonnikala pastaa
Vaikka kai jonkun mielestä sekin on kidutusta
Ai jaha!Tässä todellinen helmi muutaman vuoden takaa, Kiinasta (siis sieltä kommunistisesta kansantasavallasta). Hallinto oli hieman häpeissään siitä, että tämä oli Youtubessa niin suosittu.
Hassusti tämä vaikuttaa ihan palstalaisten yhteisesitykseltä...