Päästänköhän nyt närästyksestä?Nonniin. Samarinista tuli nyt "pääministeri"
Ainakin Rinteen aiheuttamasta, muusta en tiedä.Päästänköhän nyt närästyksestä?
Niin täälläkin, lupailee vaan loppu yölle vettä ja aamulle +5c joten katoava luonnonvara jälleen tämäkin lumiTäälläpä on tullut lunta tänä iltana!
Eipäs olekkaanTäälläpä on tullut lunta tänä iltana!
Olen tuhonnut tulevaisuutemme lentämällä Keski-Euroopan ja Suomen välillä. Itsenäisyyspäivän sain vapaaksi, isänmaallisuutta kunnioitetaan.@m1es , piti jo aiemmin kysäistä kun näyttäisi siltä että sä olet tupsahtanut takaisin että joko oot maailman matkoilta kotiutunu takasin meidän ihanaan kaurapuuron, salmiakin ja ruisleivän luvattuun maahan vai vieläkö oot reissuilla? Olin itse välillä pätkän pois joten en tiedä vaikka oisit jotain kertoillutkin
asiasta tuliBannia tuli taas.
No sitten se sulaa varmaan täältäkin yöllä poisNiin täälläkin, lupailee vaan loppu yölle vettä ja aamulle +5c joten katoava luonnonvara jälleen tämäkin lumi
Miks?!Bannia tuli taas.
Mistä asiasta? Miten mulla menee kaikki nykyään ohiasiasta tuli
Bannia tuli taas.
Häh?asiasta tuli
No sitten se sulaa varmaan täältäkin yöllä pois
Samoin...oon ulkona näistä kuvioista nykyään kuin tampoonin naruMistä asiasta? Miten mulla menee kaikki nykyään ohi
Täällä satoi lunta, muuttui rännäksi ja nyt tulee vettä kuin Esterin persiistä. 7C lämpöä näyttää mittari tällä hetkelläNo sitten se sulaa varmaan täältäkin yöllä pois
Samma härSamoin...oon ulkona näistä kuvioista nykyään kuin tampoonin naru
Olen tuhonnut tulevaisuutemme lentämällä Keski-Euroopan ja Suomen välillä. Itsenäisyyspäivän sain vapaaksi, isänmaallisuutta kunnioitetaan.
Olen vielä alkavalla viikollakin poissa. Kertokaa pahoitteluni lapsillenne, jotka minun takiani joutuvat nousevan merenpinnan varaan, onneksi lämpenevään veteen.