Mulle kelpaa.Liian karvaton tuo matto tuossa kuusen edessä
Mulle kelpaa.Liian karvaton tuo matto tuossa kuusen edessä
Joskus kuulin sellasen sanonnan, että makunsa kullakin, sanoi isäntä, kun muniaan nuoli...tai jotain sen suuntastaMulle kelpaa.
Eikö se ollut koira?Joskus kuulin sellasen sanonnan, että makunsa kullakin, sanoi isäntä, kun muniaan nuoli...tai jotain sen suuntasta
Ei kiinnosta.No kuule ihan sama, mutta kun kerran asia noin paljon kiinnostaa (sua) niin...
Koira kun per. se. ttään nu. oliEikö se ollut koira?
Kissa kun persettä nuoli.Koira kun per. se. ttään nu. oli
Komia kuusi sulla. Taitaa olla tarjolla kovaa pakettia
Joo, suklaarasia.Komia kuusi sulla. Taitaa olla tarjolla kovaa pakettia
Koira. Se on ollu aina koiraKissa kun persettä nuoli.
Koira. Se on ollut aina koiraKissa kun pttä nuoli.
Ei kannata. Hetken nautintomätöstä tulee loppuillan huono olo, ainakin minulle...Mitähän söis, tekis mieli jotain roskaruokaa pitkästä aikaa...makkaraperunat ja joo joo, makkarat jäis syömättä, mutta silti haluaisin sellasen vanhanajan grilliannoksen majoneesineen kaikkineen
Mä ajattelin tänään väännellä jonkin sortin kananuudeliwokkia, en oo nuudeleita itseasiassa juuri käytellyt niin testiin josko sais vähä vaihtelua ruokiin Ostin jopa kalakastiketta vaikkei mulla oo oikeastaan ajatustakaan miten sitä loppupeleiks käyttäis ja sitten jotai epämääräisiä wokkikastikkeita minkä pelkästä tuoteselosteesta poola sais sydänhalvauksen luultavasti ne jää kuitenkin käyttämättäMitähän söis, tekis mieli jotain roskaruokaa pitkästä aikaa...makkaraperunat ja joo joo, makkarat jäis syömättä, mutta silti haluaisin sellasen vanhanajan grilliannoksen majoneesineen kaikkineen
No miten se huono olo sulle tulee, jos minä sen syön?Ei kannata. Hetken nautintomätöstä tulee loppuillan huono olo, ainakin minulle...
Kananuudeliwokki on hyvääMä ajattelin tänään väännellä jonkin sortin kananuudeliwokkia
Ennenvanhaan majoneesi oli ihan toisenlaista. Nykyään ei edes luomumaoneesia voi syödä, kun se on tehty ssoijaöljyyn. Kaikki on pilattu, mut onneksi se on ihan helppo tehdä itsekinMitähän söis, tekis mieli jotain roskaruokaa pitkästä aikaa...makkaraperunat ja joo joo, makkarat jäis syömättä, mutta silti haluaisin sellasen vanhanajan grilliannoksen majoneesineen kaikkineen
No koska mullakin alkoi tekemään mieli...No miten se huono olo sulle tulee, jos minä sen syön?
Kananuudeliwokki on hyvää
Muista vaan, että less is moreMä ajattelin tänään väännellä jonkin sortin kananuudeliwokkia, en oo nuudeleita itseasiassa juuri käytellyt niin testiin josko sais vähä vaihtelua ruokiin Ostin jopa kalakastiketta vaikkei mulla oo oikeastaan ajatustakaan miten sitä loppupeleiks käyttäis ja sitten jotai epämääräisiä wokkikastikkeita minkä pelkästä tuoteselosteesta poola sais sydänhalvauksen luultavasti ne jää kuitenkin käyttämättä
Mä en Baula avaa sun linkkejä ikinä.
Kiitos..äitiSaathan sie kuitenkin kokeilla
No koska mullakin alkoi tekemään mieli...
Ronklasitko tuota saathan sie viestiä? Emmää semmosta nääKiitos..äiti