Ei kaikissa oluissa!Miksi oluessakin?
Kotipanimossa tuota voi lisätä makeudeksi koska se ei voi käydä alkoholiksi.
Ei kaikissa oluissa!Miksi oluessakin?
joo, mut soijasta tehty, ei ikinä!Ei kaikissa oluissa!
Kotipanimossa tuota voi lisätä makeudeksi koska se ei voi käydä alkoholiksi.
Koko ajan taas plumpsahti yksi esiinMitä sä sekoilet? En oo tehnyt häirikköketjuja.
En arvele mitään. Kivut johtuvat työstä mitä tein. Se on kuluttavaa työtä. Harva lähtee terveenä eläkkeelle. Mä vaihdan ammattia työperäisen selkäsairauden takia. Mutta mulla on muitakin vaivoja.Siis et siis epäile sitä, vaan arvelet et työstä johtuu se
Eikun se sana "epäillä" tarkoittaa päinvastaista tuossa yhteydessä. Eikö sitä missään opeteta?En arvele mitään. Kivut johtuvat työstä mitä tein. Se on kuluttavaa työtä. Harva lähtee terveenä eläkkeelle. Mä vaihdan ammattia työperäisen selkäsairauden takia. Mutta mulla on muitakin vaivoja.
Whatever, nyt selvensin sulle.Eikun se sana "epäillä" tarkoittaa päinvastaista tuossa yhteydessä. Eikö sitä missään opeteta?
En pue suojapukua edes päälleni, ellei luvassa ole vähintään 10- 12 tunnin työpäivä.Minä suunnittelin vapaapäivää ja olin kuitenkin töissä 11h...
Ai kondoomia vaiEn pue suojapukua edes päälleni, ellei luvassa ole vähintään 10- 12 tunnin työpäivä.
Lämmintä oli, todella! Kaameasta tuulesta huolimatta luovuin toppatakista ja vaihdoin tilalle tuulitakin ja silti tuli välillä hiki.Täällä oli 7C tänään. Taisi olla yhtä lämmintä kuin juhannuksena. Jäät sulasi myöskin
apua SuliTäällä oli 7C tänään. Taisi olla yhtä lämmintä kuin juhannuksena. Jäät sulasi myöskin
apua Suli
Emminä ihan niin hyvä oleAi kondoomia vai
En kyllä menis miesten kans petiin enkä suihkuunkaan. Saunaan voisin mennäKääk, kun väsyttää.
Jos menisi miehen kanssa suihkuun ja sit takaisin petiin.
Illanjatkot!
Eipä tänään ole modeja paikalla paljoa olleskaanJaha, viestit taas poistuu. Onko robomode saanut kenkää ja manuaalimode tehnyt comebackin?
No mun pilkunnussinmisviesti poistui muutamassa minuutissaEipä tänään ole modeja paikalla paljoa olleskaan
Se poistui nopeasti. Luulin että sä poistit sen.No mun pilkunnussinmisviesti poistui muutamassa minuutissa
EnSe poistui nopeasti. Luulin että sä poistit sen.
Täällä ei tänään nussita mitäänNo mun pilkunnussinmisviesti poistui muutamassa minuutissa
Olen pahoillani puolestasiTäällä ei tänään nussita mitään
PalstallaOlen pahoillani puolestasi