Jes jes jes 15+0 !!
(Enää 25 viikkoa, wohoo ) Eiku niin joo, oon positiivisuuden perikuva: vielä 25 viikkoa, ai että
(Enää 25 viikkoa, wohoo ) Eiku niin joo, oon positiivisuuden perikuva: vielä 25 viikkoa, ai että
Eiku mittarista. Reikä sormeen lansetilla, liuska mittariin, sormi liuskaan ja tadaa, verensokerit tiedossa. Aamulla alle 5,5, ja ruuan jälkeen alle 7,8.Mutta siis nyt taidat puhua jostain tikuista joilla mitataan virtsasta sokeria? Hyva idea kontrollointiin, voisin koittaa etsia. Taalta varmasti loytyy kylla.
Kiitos!Eiku mittarista. Reikä sormeen lansetilla, liuska mittariin, sormi liuskaan ja tadaa, verensokerit tiedossa. Aamulla alle 5,5, ja ruuan jälkeen alle 7,8.
Täällä valvotaan järkyttävän vatsa- ja selkäkivun kanssa. Kävin tänään uimassa ja olen syönyt huonosti koko päivän..
En osaa erottaa johtuuko nälästä vai mistä. Joten panikoin tietenkin ja sattuu niin saakelisti, että puuskutushengitän vaan.
Alkoi vähän petipuuhien jälkeen. En tiedä nyt mistä ärsyyntyi..
Jahas. Kesken kirjoituksen piti lähteä laattaamaan ja tuli huolella ulos tavaraa. Ihan hirveetä. Ei oo aikoihin ollut näin kamala olo. Sinnittelen kotona, mutta ihan hirveetä tää kyllä on. Saa nähdä saako sitä nukuttua koko yönä.
Rv 16+1 (kun kello sopivasti yli puolen yön)
Alkuraskauden pahoinvoinnissa kysyin apteekista Voinko juoda nutridrinkkejä, kun en saanut oikein mitään pysymään sisällä. Se apteekkari ei uskaltanut suositella, kun kaikki sisälsi A-vitamiinia. En sitten siinä huonossa olossani jaksanut selvittää muualta tai neuvolasta onko se määrä liian suuri raskaana, jos satunnaisesti olisi käyttänyt. Ärsytti niin paljon kaikki ekat 3kk ja mietin vaan, että tätäkö tää on, että koko ajan huono olo.@Mimmistina Kiitti infosta . Tuon perusteella mulla ei ole ollut supistuksia. Sellaisia ihme vihlailuja ihan alhaalla kohdun alareunassa tai jossakin lähikudoksissa ja muutaman kerran sivuilla. Mullahan voi olla, että kun vasta huhtikuussa olin raskaana ja silloin oli kasvukipuja, paikat on edelleen joustavat ja varsinaiset liitoskivutkin alkaa vasta myöhemmin. Viimeksi oli myös selkäkipuja, nyt ei mitään. Varmaan nekin alkaa myöhemmin. Olen toisaalta ollutkin itselleni armollinen ja käynyt hierojallakin pari kertaa kuussa.
Ensi viikolla seuraava ultra. Silloin on jo rv 17 ja sukupuolikin ehkä näkyy. Kävin Kampin vauvaliikkeessä ostamassa eilen jo yhdet legginssit. Varmaan ensi viikon jälkeen kahdet uudet, kun jos tietää suupuolet, niin voi paremmin suunnitella. Olen about tämän raskauden puolivälissä, koska maailmaan tullaan etuajassa . Jännittää kyllä vähän toi pärjääminen.
@Tii_tu Toivottavasti olo on jo parempi. Mullahan tuli tämän raskauden aikana oksennustauti. Ainoa kipeys, joka on ollut ja se säikästytti todella, kun ei voinut syödä mitään. Pistin ukon hakee apteekista Nutridrinkkiä, että lapset saa jotain ravintoaineita. Kaksi päivää meni ja syytä en saanut selville, kun kukaan lähipiirustä ei sairastunut. Mietin, että ehkä sain pöpön bussin wc:stä tai yleiseltä paikalta raskaana, kun vastystuskyky on heikompi.
Onko Hesalaisilla/Espoolaisilla tietoa tuosta Helsinki/Espoolisästä ja monikkolisästä, että pitääkö lasten syntyä Helsinkiläisiksi/Espoolaisiksi vai riittääkö muutto/kirjojen vaihto, kun lapset on syntyneet? En ole varma haluanko vaihtaa Hesan synnäriin, kun täällä mua hoidetaan täälläpäin tosi hyvin.
Ihanaa et jollain muullakin on aikalailla sama tilanne kun meillä. No työmatkoja tuolla ei oo, mutta kisareissuja hällä sitten taas sen sijaan. Aika yksinhuoltajana siis huitelen. Samaa oon mäkin tuon loman suhteen miettinyt ja suunnitellut jos että täytyy synnyttää muutama päivä lasketun jälkeen, niin mamma on kesälomalla ja kenenkään ei tarvitse koulukyyditä esikoista Silloin ei myöskään varmaan ole toimintaterapioita ja puheterapioita, luultavasti tän kevään illat menee siinä kun pitäisi kahta vanhempaa poikaa kuljetella niihin. Saa nähdä sit syksyllä miten niitä on, harrastuksia ei onneksi oo lisäksi, vaikka onhan tuossa riittävästi ajamista kun eskariin ja kouluun kuljettaa ja noin 60 km + odotusajat sitten terapioihin. Toivottavasti vauva on yhtä hyvä nukkumaan autossa kun isoveljensä...Poitsut saa ja heidan todennakoisesti myos taytyy osallistua vauvan hoitamiseen! Ei nyt mitaan ylenmaaraista, mutta jos emme saa jotain ratkaisua tehtya, kuten vaikka palkattua apua kodin ulkopuolelta, saattaa eka vuosi olla aikamoista! Miehellani on hyvin vastuullinen tyo ja esimerkiksi tavallinen kotiintuloaika toista on noin 23.00. Hanella on myos noin 2-3 kertaa kuussa tyomatkoja- ei kovin pitkia, pari kolme yota, mutta silti. Tama yhdistettyna siihen etta isompia lapsia pitaa edelleenkin vieda paikkoihin- erityisesti harrastuksiin, ei juuri helpota. Mutta hauskaa on etta taman veijarin pitaisi syntya juurikin toukokuussa, koska sitten alkaa pian lasten kesaloma. Etta ne pari ekaa kuukautta me varmaan parjataan.