@taijas hyva etta teit sen ilmoituksen! Toivottavasti lapsen tilanne alkaa selkeytya ja aseuttua turvallisemmaksi. Kaikilla lapsilla on oikeus turvalliseen lapsuuteen!!
Ma aattelin taalla aaneen teille ihmetella valkovuodon vahyytta... Alkuraskaudessa sita oli paljon, ja nykyaan tosi vahan! Kummallista! Muistelisin edellisista raskauksista etta ei se alkuraskauden jalkeen ole koskaan vahentynyt. Nyt olen muutenkin pari paivaa ollut epavarmalla mielella, etta onkohan massussa kaikki hyvin. Huomenna on onneksi laakari. En tosin tieda kuunnellaanko siella sydanaania, ehka han vois kuunnella jos pyydan.
Mulla ei ole tan odotuksen kanssa kertakaikkiaan kiire yhtaan mihinkaan! Aika ei erityisesti matele, tekemista riittaa niinkuin aina ennenkin, ja koska taa on meille varmastikin viimeinen odotus, ihan mielellani fiilistelen ja odottelen. Tata tunnetta ja tilaa ei varmaan enaa ikina tule. Hurjaa! Yksi elamanvaihe sitten sulkeutuu. Sitten ollaan vaan aikuisia ja perheellisia, koh, keski-ikaisia, ja suuret ratkaisut puolison valinnasta, lasten saannista ja sellaisista kaanteentekevista jutuista on TAKANA. Huh.
Etta ihan mielellani olen tassa nyt just raskaana. Tama on ihan todella ainutlaatuista, herkkaa ja erityista. Tekisi mieleni kertoa noille meidan pitkajalka jannuille kanssa. Murkku on valilla silmaillyt mun mahaa miettivaisen nakoisena.